צפו: נבחרי הכנסת חוגגים במסיבה סוערת

לקראת אירוע "לילות לבנים בכנסת" התפרסם סרטון חדש של יו"ר הכנסת, ח"כ אלקין והשרה גמליאל, אשר צולם לכבוד החגיגות, ובו הם מבלים במסיבת אזניות, על מנת להראות שאפשר לרקוד ולבלות גם מבלי להפר את השקט ולהפריע למנוחת השכנים.

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/18 10:46 כח בסיון התשעח

צפו: נבחרי הכנסת חוגגים במסיבה סוערת
צילום: צילום מסך

השבוע ייערך אירוע "לילות לבנים בכנסת" לציון יום הולדתה ה-70 של הכנסת ונערך במסגרת חגיגות ה-70 למדינה. במהלכו הכנסת תארח במשכן את מיטב האמנים לשני לילות של מסיבה ישראלית בהשתתפות הקהל הרחב, כאשר כל אחד מהערבים החגיגיים יסתיים במסיבת אזניות ישראלית שתימשך אל תוך הלילה.

לקראת האירוע החגיגי נערכים במרץ המארגנים - יושב ראש הכנסת חה"כ יולי אדלשטיין, השר להגנת הסביבה והשר לירושלים ומורשת ח"כ זאב אלקין והשרה לשוויון חברתי ח"כ גילה גמליאל. והשתתפו בסרטון חדש והומוריסטי אותו צילמו לכבוד החגיגות הם נצפים מבלים ברוח מסיבת אזניות ומראים שאפשר לרקוד ולבלות גם מבלי להפר את השקט ולהפריע למנוחת השכנים.

במסגרת האירוע, הכנסת תפתח את שערי הגן הארכיאולוגי הייחודי שבשטחה אשר לצורך האירוע יואר בתאורה אמנותית. בנוסף יוכלו האורחים לעלות למרפסות המשכן וליהנות מתצפית מרהיבה על ירושלים, לצפות בתצוגת יחידת הכלבנים ולהשתתף בחידון "קהוט" על עבודת הכנסת.