צפו: להקת "שלווה" משיקה סינגל ראשון ומתכוננת לאירוויזיון

לאחר שנאלצו לפרוש מתחרות "הכוכב הבא" על אף שהיו מועמדים לזכיה, להקת "שלווה" תופיע כאורחת על הבימה הגדולה. ובזמן ההכנות, הם גם מוציאים סינגל ראשון, ולא מוותרים על המסר

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/04/19 12:22 כה בניסן התשעט

צפו: להקת "שלווה" משיקה סינגל ראשון ומתכוננת לאירוויזיון
להקת שלווה, צילום: צילום מסך

לאחר שהפכו קונצנזוס, וכמעט זכו במקום הראשון בתחרות "הכוכב הבא", מה שהיה מקנה להם את הזכות לייצג את מדינת ישראל בתחרות האירוויזיון. להקת "שלווה" לא נחה לרגע, ובזמן שהם מתכוננים להופעת אורח על הבימה הגדולה, הם מנצלים את הבאז התקשורתי, כדי להוציא סינגל ראשון, בדרך מיוחדת ומקורית.

הסינגל הראשון של הלהקה נושא את השם "הדלת תהיה פתוחה", ונכתב על ידי אמיר דדון וירון ברובינסקי, אך לא כל אחד יכול לשמוע אותו. רק אחד מתוך עשרה אנשים יוכל להאזין לו, וזאת, כמחאה על תוצאות סקר שהתפרסם לאחרונה, ולמעשה מציג תמונה עגומה, בה רק אחד מכל עשרה הורים, מוכן שילדיו ייקחו חלק בפעילות משותפת עם בעלי מוגבלויות.

"ככה זה מרגיש כשרק אחד מתוך עשרה הורים בישראל, מוכן שהילדים שלו ישתתפו או ייקחו חלק, או יהיו בקרבת ילדים עם מוגבלויות. ועכשיו הגיע הזמן לשנות את זה", אומרים חברי הלהקה, וקוראים לציבור הרחב לחתום על אמנת השילוב, הקוראת לשילוב ילדים עם מוגבלויות בכל פעילות שהיא.

 

https://www.facebook.com/kan.news/videos/2430198203665294/