ויראלי: "מה קרה לדובה?" הקטע שמסעיר את מעריצי הסרט שרק

אין אחד שלא ראה את סרטי שרק הפופולריים, אבל כנראה שמרוב שהתאהבנו בענק הירוק לא שמנו לב למוות של אחת הדמויות שמופיעות בסדרה, צופה חד שם לב לגופה שמופיעה באחת הסצנות

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/21 12:49 כב בתמוז התשפא

ויראלי: "מה קרה לדובה?" הקטע שמסעיר את מעריצי הסרט שרק
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

כולם אוהבים את שרק, הדמות מסדרת הסרטים המוצלחת מוכרת לכולם ואי אפשר שלא לאהוב את המשפחה הירוקה או את החמור המדבר שמפתיע את כולם. אבל בסרט הילדים המצוייר והתמים לכאורה התגלה רגע אחד שאמור להדאיג הורים, מסתבר שאחת הדמויות שנראית בסרט מופיעה בהמשכו כגופה.

 

@q2coo

Shrek part1

♬ original sound - Queon'te Wright

 

בסרטון שרץ בטיקטוק ניתן לראות את משפחת הדובים יחד אבל בסצנה הבאה לפתע האמא לא נמצאת, איפה היא נעלמה? מסתבר שהיוצרים לא חסכו ממנו את המראה. בהמשך הסרט ניתן לראות את הדובה האם משמשת כשטיח בחדר שינה כשהיא מתה ועל פניה הבעה אומללה. מזועזעים? גם אנחנו.

שְׁרֶק הוא סרט קומדיה בהנפשה ממוחשבת משנת 2001 שבוים על ידי הבמאי הניו זילנדי אנדרו אדמסון והבמאית האמריקאית ויקי ג'נסן, והופק על ידי חברת אולפני ההנפשה של דרימוורקס. הסרט מבוסס על ספר מאויר באותו שם, מאת אמן הקומיקס היהודי האמריקני ויליאם סטייג.

הסרט מספר על שרק, עוג גדול וירוק שחי בעולם אגדות, שחי לבדו בביצה. במהרה הוא נאלץ לצאת למסע יחד עם חמור פטפטן כדי להציל נסיכה הכלואה במגדל.

השם "שרק" נלקח מהמילה היידית והגרמנית "שרעק" (Schreck), שפירושה 'פחד' או 'אימה'.

אף שהסרט מכיל לא מעט בדיחות המיועדות לקהל המבוגרים, הוא יועד בעיקרו לילדים, כשהופץ בקולנוע בשנת 2001, זכה הסרט להצלחה כלכלית וביקורתית עצומה. בזכות הצלחה זו, הצליחה חברת דרימוורקס להפוך לאחת ממתחרותיה של דיסני בתחום סרטי ההנפשה, ופרט בהנפשה ממוחשבת.

הסרט היה הראשון אי פעם שזכה בפרס אוסקר לסרט המונפש הטוב ביותר, והיה גם מועמד לפרס אוסקר לתסריט המעובד הטוב ביותר.