צפו: הגל האחרון

אור בן מלך, אסף בן שמעון, בן אדם וגולן אזולאי הם כוכבי הסרט, המספר את סיפור גוש קטיף דרך עיני נער העומד בפני פרידה מהגוש בעקבות מעבר למוסד חינוכי במרכז הארץ. צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/14 09:16 כב בשבט התשעד

צפו: הגל האחרון
יחצ, צילום: יחצ

מרכז קטיף להנצחת מורשת גוש קטיף וצפון השומרון השיק סרט עלילתי העוסק בסיפורו של גוש קטיף. הסרט "הגל האחרון" מספר את סיפור החיים בגוש קטיף דרך עיניו של נער העומד לעזוב את הגוש בעקבות מעבר למוסד חינוכי ממרכז הארץ. הוא וחבריו מנסים לבלות ביחד את היום האחרון לפני פרידתם. במהלך היום קורות מספר התרחשויות אשר משקפות את החיים בגוש ומאתגרות את יחסי החברות ההדוקים בין שלושת הנערים. מכיוון שמטרת הסרט לתאר את החיים עצמם, מציאות הטרור ואיום העקירה נמצאים רק באווירת הרקע של הסרט ולא תופסת את מרכז הדרמה. דווקא בשל כך, הנגיעה המינימליסטית העדינה של הסרט מזמינה את הצופה למפגש משמעותי עם אורח החיים אשר התפתח במציאות המיוחדת שהתהוותה בגוש קטיף. הסרט נותן זווית חדשה על החיים בגוש קטיף - זווית אישית ואנושית של בני נוער המנסים לחיות את חייהם בתוך מעגלי המציאות הרחבה שסביבם.

[embed]

]

בסרט משחקים השחקנים אור בן מלך בתפקיד הראשי (האלופה, עספור, הבורר), יחד עם חבריו ביישוב אסף בן שמעון ובן אדם (גאליס) ואביו שאותו משחק גולן אזולאי.