פירר: שאלה אחת קטנה

חדשות כיפה 06/10/08 00:00 ז בתשרי התשסט


ארץ:
שפה: עברית, תרגום :
שנה:
במאי: גורן, עמית ,
אורך הסרט: שעתיים
מתאים לגילאים: נוער, תיכון, מבוגרים,

תקציר עלילת הסרט

מעקב אחרי חייו של הרב פירר

. הסרט יוקרן מחר, יום ב'בערוץ 10 לאחר החדשות.

לא לפספס!


ההמלצה שלי:

הרב אלימלך פירר, יהודי חרדי בן 54, מייעץ זה שלושים שנה בתחום הרפואה על בסיס התנדבותי. על אף שלא רכש השכלה רפואית, פונים אליו מדי יום כ-1500חולים, כדי לקבל חוות דעת רפואית שנייה.

בשנים 1999-2004 שימש כדירקטור בחברת ’אלביט הדמיה רפואית’ ופרש לאחר שהיא נכנסה לתחומי הנדל"ן, אך המשיך לשמש כדירקטור בחברות בנות שלה שעיסוקן במדעי החיים.

הוא הקים ומפעיל את אגודת "עזרה למרפא", זכה בפרס חתן ישראל, ומקדיש את כל חייו בנתינה לאחר, לחולה, לנזקק. יש לו ידע רפואי נרחב (שרכש בכוחות עצמו) יותר ממיטב הרופאים בארץ, יכולת אבחון נדירה וקשרים עם טובי המומחים בעולם. הוא שולט בכל שמות הרופאים בארץ בעולם, בתחומי ההתמחות שלהם, ממליץ על מעבר מרופא לרופא, ומבית חולים אחד לאחר.

זה פשוט מדהים לראות איך בשיחת טלפון אחת הוא מצליח לשכנע את אחד המומחים הטובים בעולם בתחום ניתוחי המוח לעזוב הכל ולהגיע לארץ תוך יום-יומיים על מנת לטפל בחולה מסויים.

בתום הקרנת הסרט הסתבר שהרב פירר הגיע לכאן, לסינמטק בת"א.

מדהים לראות את האיש הצנוע הזה עומד בצד האולם, לבוש בשחור-לבן חרדי, מרכיב משקפיים רבועים גדולים במסגרת זהובה דקה, ונבוך מכל הקהל האדיר שעוטף אותו באהבה.

בד"כ אני לא מאמינה לכל הסיפורים האלה, על כל מיני רבנים ואנשים עם כוחות מיוחדים. אפשר לומר שאני אפילו די צינית לגבי זה. אבל איכשהוא הפעם זה תפס אותי. התרגשתי. והצלחתי רק למלמל מולו: "תודה.."


מידע חינוכי:
דמות אמיתית מחיינו שניתן לראות מה מניע אותה וכיצד היא פועלת.
הדרוג שלנו
שווה צפיה
די לאלימות
ערכים
צניעות
התנהגות שפה
איכות קולנועית