קְרִיאַת חוֹבָה | פרויקט הקיץ של כיפה בעיצומו

בקיץ הקרוב אנחנו מזמינים אתכם לבחור את ספרי הנוער שאהבתם ביותר. בסופו, נפרסם את התוצאות, ואחד מכם יזכה בפרס מפנק. בואו לדרג!

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/07/20 13:29 כ בתמוז התשפ

קְרִיאַת חוֹבָה | פרויקט הקיץ של כיפה בעיצומו
קריאת חובה, צילום: shutterstock

פעם אלה היו התקליטים, לאחר מכן הקסטות, משם השתדרגנו לדיסק ומאז, השמיים הם הגבול, ובעיקר, מקום איחסון שלא חלמנו אי פעם שיהיה ניתן לנצל לטובתנו. אבל בניגוד לפלסטיק שהסתובב פעם בפיטפון והפך לענן, עולם הקריאה שהשתנה גם הוא במידה מסויימת, לא הצליח להמיר צורה באופן מוחלט. הספריות אותן פקדנו לעיתים קרובות, עדיין עומדות וקיימות, והביקוש אליהן נותר בעינו. מהפכת הדיגיטל שידרגה את עולם הקריאה, אבל לא נפרדה מסימן ההיכר האהוב, כריכה צבעונית, דפים, ומילים על גבי מילים.

מתוך אהבה לעולם הספר, בחרנו כאן בכיפה, להקדיש לו את פרויקט הקיץ שלנו. לשם כך, פנינו לאנשי מקצוע, סופרים, ואנשי רוח, אשר סייעו במלאכת הבחירה ובהרכבת רשימה מכובדת של 100 ספרים מומלצים במיוחד. מתוכם, תוכלו לבחור ולדרג את אלה שאהבתם ביותר.

בסוף הקיץ נפרסם את הרשימה הנבחרת - עשרת הספרים שכל קורא צעיר חייב לקרוא, ומי שיהיה הכי קרוב בבחירתו לדירוג הגולשים, יזכה בפרס - מארז ספרים מבית ידיעות ספרים. אז אם גם אתם מוצאים עצמכם מחכים ליום השבת רק בשביל לקרוא בנחת, ולו רק יכולתם, כל ביקור שלכם בספריה היה נמשך שעות ארוכות. הגעתם למקום הנכון. כאן מדרגים.

 

היכנסו ובחרו את ספרי הנוער האהובים ביותר