חדש על המדף את יכולה לרפא את עצמך

רבים מאיתנו מתקשים להישאר שלווים, מאושרים וממוקדים בעולם שמרגע לרגע נראה מורכב יותר. כיצד נשמור על שפיות, על יציבות נפשית ועל זיכרון מעולה כשמוחנו וגופנו מוצפים במידע ובהשפעות שונות מכל עבר?

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/04/24 14:15 יג בניסן התשפד

את יכולה לרפא את עצמך
את יכולה לרפא את עצמך, צילום: KieferPix,Shutterstock

רפא את נפשך

הספר רפא את נפשך

הספר רפא את נפשך צילום: הוצאת אור עם

לואיז ל.היי, מחברת רב המכר הבינלאומי "אתה יכול לרפא את חייך" וד"ר מונה ליזה שולץ,PH.D M.D מוציאות יחד לאור את הספר "רפא את נפשך". הספר יסייע לכם לבחור בדרך הטובה והמתאימה עבורכם להשיג בריאות שלמה ומלאה.

רבים מאיתנו מתקשים להישאר שלווים, מאושרים וממוקדים בעולם שמרגע לרגע נראה מורכב יותר. כיצד נשמור על שפיות, על יציבות נפשית ועל זיכרון מעולה כשמוחנו וגופנו מוצפים במידע ובהשפעות שונות מכל עבר? המשאבים שיעזרו לנו הם מדע מתקדם, אשר בשילוב חוכמה וחמלה מציעים לנו תשובות ישימות ושימושיות. הספר מתייחס לבעיות של הנפש, החל מדיכאון, חרדה והתמכרות למצבים שקשורים בזיכרון, בלמידה ואפילו במצבים מיסטיים, ובעזרתו תוכלו ללמוד מה קורה בנפשכם ובגופכם במצבים שונים אלה.

בכל פרק בספר מוצגים תיאורי מקרה שמעניקים "חוויית החלמה וירטואלית". ד"ר מונה ליזה שולץ משתמשת באינטואיציה רפואית כדי לאפיין טווח רחב של בעיות אופייניות של לקוחותיה ומציעה דרכים לפתרון והצהרות המסייעות להחלמה.

השיטה של "גלולה לכל מחלה" המקובלת כיום גורמת לנו לחשוב שנפשנו וגופנו זקוקים למגוון בלתי נדלה של פתרונות תרופתיים יקרים. אולם האמת היא שתרופות הן רק שיטה אחת לטיפול נפשי; תוספים תזונתיים מעניקים לנו אפשרות נוספת לשפר את הבריאות הגופנית־נפשית; הצהרות כמו גם צורות טיפול שונות יכולות גם כן להשיב לנו את האיזון על ידי שינו דרכי החשיבה שלנו. הוצאת אור-עם/98 שקל

איך תחושות מעצבות חשיבה - אמוציונלי

איך תחושות מעצבות חשיבה

איך תחושות מעצבות חשיבה צילום: הוצאת אור עם

ספר חדש לפיזיקאי לאונרד מלודינוב, שהשתתף בכתיבת ספרים רבים של פרופ' סטיבן הוקינג: חשיבה רציונלית היא המפתח להצלחה, כך נאמר לנו. אבל בחוד החנית של המדע מגלים חוקרים שהתחושה והרגש חשובים לא פחות מהחשיבה. אנחנו מקבלים מאות החלטות מדי יום, החל ממה שנאכל לארוחת הבוקר ועד להחלטה במה כדאי לכם להשקיע את כספנו, ואף אחת מההחלטות הללו לא הייתה אפשרית ללא מעורבות של רגש. אמרו לנו כבר מזמן שההתנהגות שלנו נובעת משני כוחות נפרדים ומנוגדים — חשיבה ורגש.

אבל ספרו החדש של ליאונרד מלודינוב "אמוציונלי" מעיד על התקדמות יוצאת דופן בפסיכולוגיה ובמדעי המוח שהוכיחה שהרגשות חיוניים לרווחתנו כמו החשיבה.

איך תוכלו להתחבר טוב יותר לאחרים, להבין את התסכול, את הפחד ואת החרדה שלכם? מה ביכולתכם לעשות כדי לחיות חיים מאושרים יותר? התשובות לשאלות הללו טמונות בהבנת הרגשות שלכם. במהלך המסע ממעבדות המדענים פורצי הדרך אל התרחישים בעולם האמיתי שפלירטטו עם אסונות, מראה מלודינוב לקוראים איך רגשותינו עשויים לסייע לנו, מדוע לפעמים הם מכאיבים, ומה ביכולתנו ללמוד מהמקרים הללו.

על ידי שימוש בתובנות עמוקות של האבולוציה ושל הביולוגיה שלנו, מעניק מלודינוב את הכלים להבנה טובה יותר של רגשותינו ולניצול מיטבי של היתרונות הגלומים בהם.

הוצאת אור-עם/ 98 שקל