חדש על המדף להפוך שומן לדלק: הכירו את הדיאטה המהפכנית שנלחמת בסרטן

ספרו החדש של ד"ר ג'וזף מרקולה עוסק בדיאטה מהפכנית שנלחמת בסרטן, מחזקת את המוח ומגבירה את האנרגיה

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/24 16:35 כו בשבט התשפד

להפוך שומן לדלק: הכירו את הדיאטה המהפכנית שנלחמת בסרטן
דיאטה, אילוסטרציה, צילום: BONDART PHOTOGRAPHY,Shutterstock

ד"ר ג׳וזף מרקולה, חסיד נלהב של הרפואה הטבעית ושילוב בריאות הגוף והנפש, מאמין שאנו יכולים לשמור על בריאותנו אם נספק לגוף את הדלק הנכון: "הדיאטה הקטוגנית". דיאטה זו, הדלה מאוד בפחמימות ועשירה בשומנים בריאים, היא לדבריו הדרך לשיפור מירבי בתהליכים הביוכימיים שמדכאים מחלות ושמסייעים לריפוי.

"להפוך שומן לדלק" עוסק בדיאטה הקטוגנית והיתרונות הבריאותיים שלה - בנוסף למניעה וריפוי של מחלות קשות, היא מגבירה את יכולת המוח, מוספיה אנרגיה לגוף, מסייעת לירידה במשקל ולשמירה על משקל נמוך, ועוד יתרונות רבים אחרים.

להפוך שומן לדלק

להפוך שומן לדלק צילום: הוצאת אור עם

מה באמת משבש את חילוף החומרים בגוף שלנו

במשך יותר ממאה שנה, רווחה המוסכמה המדעית שהסרטן הוא מחלה תורשתית, הנובעת מפגם בכרומוזומים של גרעיני התאים. אבל אולי הסרטן איננו מחלה תורשתית? אולי הסרטן נגרם בשל חילוף חומרים פגום כתוצאה מאי תפקוד של המיטוכונדריה? בספר "להפוך שומן לדלק" טוען ד"ר ג'וזף מרקולה שכמעט כל המחלות נובעות מחילוף חומרים פגום. הוא גם מגלה מה באמת משבש את חילוף החומרים שלנו — פגמים וחוסר תפקוד של המיטוכונדריה. אלפי מיטוכונדריות פועלות כמעט בכל תא בגוף האדם, ומייצרות 90 אחוז מכלל האנרגיה הנדרשת להישרדותנו ולבריאותנו. הספר יצא בהוצאת אור-עם, ומחירו עומד על 118 שקלים.