ספר חדש לילדים: "קסם אישי"

בספר מנגישים הסופר עמיעד טאוב והמאיירת תהילה גולדברג את עולמם של ילדים המתמודדים עם אתגרים ביום יום. טאוב: ''רק הטמעה של הראייה החברתית בקרב ילדים בגילאי ראשית קריאה תשנה את העתיד שלנו''

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/21 09:57 כא באייר התשפא

ספר חדש לילדים: "קסם אישי"
כריכת הספר, צילום: עט תקשורת

"קסם אישי" הינו ספר ילדים חברתי חדש וחדשני המתאר את עולמם של ילדים המתמודדים אל מול אתגרים במהלך חייהם. מטרת הספר הינה להנגיש את העובדה כי לכל אדם יש אתגרים וכי הדרך שבה הוא מתמודד איתם היא הקובעת את מהלך חייו.

בין האתגרים איתם מתמודד הספר נמצאים: יהל המתמודד עם אלרגיה בגן, שירה המתמודדת עם משקל, אחותו של איתי המתמודדת עם גובהה הנמוך, סתיו המתמודדת עם ביישנות, עומר המתמודדת עם כתם לידה, שרון המתמודדת עם בעיות ראייה ונועה המתמודדת עם אהבה לממתקים וחורים בשיניים.
הספר מחולק לפרקים, כאשר כל פרק מתאר אתגר שונה איתו מתמודדים הילדים ומציג את היתרונות הרבים הגלומים באתגרים. כאלו שלעיתים הילדים עצמם מתקשים לראות. זאת באמצעות ''מראה'' המיועדת לילדי גן וראשית קריאה ומשקפת בעיקר את הדברים הטובים ו היתרונות החבויים.
עמיעד טאוב:'' המטרה של כתיבת: "קסם אישי" הייתה להטמיע בתודעה כבר בגילאים הצעירים כי כולנו שווים ומתמודדים עם אתגריים אישיים שונים כמו גם את כוחה של המילה הכתובה והמדוברת. וכן לקדם אהבה וקבלה עצמית''.

אודות המחבר:
עמיעד טאוב נשוי ואב לחמישה, תושב מודיעין הוא מנכ''ל משרד הדיגיטל, עט תקשורת'', משנה לראש  עיריית מודיעין מכבים רעות ומחזיק תיק השירותים החברתיים בהתנדבות  ויו"ר עמותת "אופק חזרה לחיים", המקדמת את תחומי הבריאות והרווחה בישראל.  זהו ספרו השלישי של טאוב המשמש גם כפובליציסט. ספריו הקודמים הם מזימה ו''אחי מיוחד'' שיצא בארבע מהדורות וזכה להמלצת נשיא המדינה. הספר ''אחי מיוחד'' הינו גם הוא ספר ילדים חברתי העוסק בעולמם של אחים לילדים עם צרכים מיוחדים.

את הספר איירה תהילה גולדברג וערכו המשוררת חלי טל שלם והסופרת ד''ר רחל אברהם איתן. השיר יהל נכתב יחד עם נעמה קציר שמואלי יו''ר ארגון הילדים האלרגיים בישראל.