ספר חדש: סגולות הרב אליהו – בכתב ידו

לרגל יום השנה לפטירתו של הרב אליהו זצ"ל, יוצא לאור ספר חדש המרכז את סגולותיו ותפילותיו – בכתב ידו המקורי. ומהי הסגולה לזיווג הגון?

חדשות כיפה אורי פולק 23/06/11 15:32 כא בסיון התשעא

לקראת יום שנה לפטירתו של הרב מרדכי אליהו זצ"ל, יוצא לאור ספר חדש המרכז את סגולותיו ותפילותיו של הרב אליהו - בכתב ידו המקורי. את הספר ערך אסף אהרוני כהן, מי ששימש במשך כעשור כעוזרו האישי של הרב אליהו.

הספר החדש מחולק לשבע מדורים, החל משער הסגולות, שער המנהגות, שער חתן וכלה, שער השמות, שער ברית מילה, שער השבת והדלקת נרות שער התפילות. הספר מובא מגוון רחב של עצות שנהג הרב אליהו זצ"ל לתת לציבור, הן בענייני תפילה והן כסגולות שונות לעניינים רפואיים, כלכליים ואישיים.

בין מגוון הנושאים בהם עוסק הספר, מובאים סגולותיו של הרב אליהו זצ"ל ביחס לזיווג. לאיש, ממליץ הרב אליהו זצ"ל כי "יתפלל על עצמו בכל יום בתפילה ב"שמע קולנו" ובפרט בתפילת מנחה, שידוע שלא נענה אליהו הנביא זכור לטוב אלא בתפילת המנחה, ויבקש על עצמו שהקב"ה ישלח לו את זיווגו במהרה. את הבקשה יגיד בנוסח ששגור בפיו, כבן לפני אביו". בערך זה מובא בכתב ידו של הרב: "שיתפלל על עצמו בשמע קולנו ויה"ר שהתפלה תתקבל".

לנשים נכתב בספר כי "תקבל על עצמה להתפלל תפילת מנחה בכל יום ותבקש בתפילה ב"שמע קולנו" על הזיווג, את הבקשה תאמר בנוסח ששגורה בפיה, כבת לפני אביה. וכידוע דעת מרן הרב זצ"ל, שאישה צריכה לקבוע תפילה קבועה אחת ביום".

כמו כן מביא הספר סגולה לבחור שרוצה למצוא את זיוגו: "יגיד ברכת הלבנה בכוונה". בספר מובאת אף תפילה מיוחדת שחיבר הרב אליהו זצ"ל לבחורים ובחורות שיוצאים לפגישות ולא יודעים מה להחליט ביחס לזיווגם. "יהי רצון מלפניך ה' אלוהי ואלוהי אברהם יצחק ויעקב, הטוב תקרב, הרע תרחק, ואמצא חן וחסד בעיניך ובעיני כל רואי, אמן כן כי יהי רצון".

עורך הספר סיפר לכיפה כי "לאחר פטירת מורי ורבי מרן הרב הראשון לציון הרב ראשי לישראל המקובל האלקי הרב מרדכי אליהו זצ"ל חשבתי לכתוב ספר זה למען ידעו הדורות הבאים את דברי קדושתו תפילותיו וסגולותיו למען ילכו בם ויצליחו במעשיהם".

האזכרה המרכזית ליום פטירת הרב אליהו זצ"ל תתקיים מחר, יום שני, כ"ה סיון תשע"א, בשעה 17:30 ברחבה המרכזית של הר המנוחות בירושלים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן