נפתח סבב מכירת כרטיסים לאירוויזיון 2019

הקופות לתחרות האירופית נפתחו ואלפי מעריצים ינסו לרכוש את הזכות להיכנס לאירוע הגדול. איך להגדיל את הסיכויים וממה צריך להיזהר?

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/19 19:24 ז באדר ב'

נפתח סבב מכירת כרטיסים לאירוויזיון 2019
לוגו האירוויזיון בישראל, צילום: אירוווזיון 2019

בעוד כחודשיים האירוויזיון יתקיים בתל אביב ומי שלא הצליח לרכוש כרטיסים לאירוויזיון בסבב המכירות הראשון שנפתח לפני שבועיים יש לו סיכוי נוסף. היום (ה) בשעה 18:00 נפתחה מכירת הכרטיסים לתחרות האירופית שתתקיים בתל אביב במתחם EXPO שבגני התערוכה. בסבב זה נמכרים כרטיסים לגמר רק ב"גרין רום", בנוסף נמכרים כרטיסים לחצאי גמר ולכל החזרות הגנרליות. 220 הכרטיסים לגמר שהוחזרו ל"לאן" ימכרו בגל המכירה הבא בחודש אפריל.


הגמר הגדול יתקיים ב-18 למאי, ושני חצאי הגמר יתקיימו ב-14 ו-16 והמכירה תתבצע דרך אתר "לאן". חוג מעריצי האירוויזיון בישראל, וגם זה שבאירופה מלאים התרגשות לקראת האירוע הגדול ורבים מחכים לפתיחת הקופות על מנת לרכוש את הזכות להיות נוכחים תחרות האירופית שחוזרת לארץ אחרי 20 שנה. איגוד השידור האירופי משתף פעולה עם הפדרציה הצרכנית, Ticket Check, כך שלוגו הפדרציה באתר הוא הסימן לכך שמדובר באתר הרשמי לקניית הכרטיסים. באיגוד השידור האירופי וב"כאן" ממליצים לרכוש כרטיסים רק מהאתר הרשמי. מידע נוסף ועדכונים ניתן לראות באתר לאן, באתר כאן ובאתר רשמי של האירוויזיון Eurovision.tv. בכאן הודיעו הבוקר כי סבב שני של מכירת הכרטיסים צפוי להיפתח באפריל לקראת חג הפסח.