אחרי שכתב לאחרים - אייל דביר בסינגל אישי

אייל דביר פועל כבר זמן רב מאחורי הקלעים של תעשיית המוזיקה הישראלית, עכשיו, הגיע תורו לצאת לקריירה משלו. "כח האמונה" הוא סנונית ראשונה מהאלבום שייצא בקרוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/03/20 11:00 כח באדר התשפ

אחרי שכתב לאחרים - אייל דביר בסינגל אישי
אייל דביר, צילום: שלומי פינטו

אייל דביר (26), יוצר מוכשר שפועל כבר זמן רב מאחורי הקלעים של תעשיית המוזיקה הישראלית. אחרי שנים בהם כתב שירים לבכירי האומנים בישראל, החליט לצאת לקריירה משלו. הוא כותב, מלחין ומנגן כבר מגיל צעיר.

 

בשלב מסויים בחייו, החל להעמיק בלימודיו בישיבה, משם גם פרצה המוזיקה בסבב היצירה הנוכחי, המילים התחברו ללחנים שגדשו את מגירת השירים הממתינים לרגע הפריצה. סנונית ראשונה המבשרת ניצני האלבום היא "כח האמונה".

סינגל ראשון אשר צפוי לראות אור בחודשים הבאים., ומייצג סגנון מוזיקלי הנשען על השראות מבית אביתר בנאי ואחרים. השיר מדבר על צורך טבעי באמונה, צורך שמתעצם שבעתיים בזמני בידוד וחרדה גלובלית.

לדבריו: "כח האמונה נכתב באחד הלילות היותר מורכבים בישיבה, רגעים בהם ישבתי עם עצמי, רחוק ונקי מרעשים וטרדות אחרות" מתאר אייל את הסביבה הרגשית שיצרה טקסט ומנגינה למילים. "השיר, עוסק במקום בו אדם מבין את הפשטות שבאמונה שהיא המרכז המזוקק של החיים. זאת שמביאה נחמה ושלווה בהתמודדות היום יומית שחווה אדם".