לראשונה: יונתן רזאל מוציא סינגל חדש - באנגלית

האמן הדתי מוציא שיר חדש - If you want to travel. "נולדתי באמריקה, היא חלק גדול מהתרבות שלי". רזאל מסביר גם מהיכן הגיע הרעיון לשיר החדש, ועל אילו מוזיקאים אמריקנים הוא גדל בילדותו

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/20 09:21 כב בשבט התשפ

לראשונה: יונתן רזאל מוציא סינגל חדש - באנגלית
יונתן רזאל, צילום: אוהד רומנו

הזמר החסידי יונתן רזאל מוציא סינגל חדש - דווקא בשפה האנגלית. את הסיבה לכתוב שיר ראשון דווקא בשפה הזרה מסביר רזאל בראיון לישראל היום: "נולדתי באמריקה וגדלתי בעיקר על מוזיקה אמריקנית, כמו סטיב וונדר וג'יימס טיילור. האורנטצייה שלי אמריקנית, זה היה חלק גדול מהתרבות שלי"

להאזנה: 

לשיר החדש אם תהיתם, יקראו "If you want to travel" (בתרגום חופשי: "אם תרצה לטייל"). את ההשראה לשיר קיבל לפני 20 שנה לטענתו, בשדה תעופה בדרום אפריקה. "ראיתי את המשפט הזה באותיות קידוש לבנה. 'אם אתה רוצה לרוץ מהר, רוץ לבד. אם אתה רוצה לרוץ רחוק, רוץ ביחד'. אני זוכר שזה היכה בי הרעיון הזה", מסביר רזאל, "כדי לחצות את המסלול אתה צריך להיות בנתינה, לסלוח, לתת יד".

רזאל נשאל האם בשיר החדש הוא קורץ לפלח שוק רחב יותר, זה שבחו"ל וענה: "בענווה אני חושב שיש לי מה לתת בתחום. היה לי לפני שנה וקצת סיבוב הופעות בהולנד באולמות של קהל לא יהודי שגילה את המוזיקה שלי, זה כיף. אני גם לא מרגיש שפופ זו מילה שלילית".