יונתן רזאל בקליפ חדש: אחת שאלתי

לאחר שסיים את הש"ס, יונתן רזאת יוצא בקליפ חדש: "אחת שאלתי". להאזנה היכנסו

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 02/01/20 10:20 ה בטבת התשפ

יונתן רזאל בקליפ חדש: אחת שאלתי
קליפ חדש, צילום: יח"צ

לרגל סיום הש"ס, משפחת רזאל יוצאת בקליפ חדש - "אחת שאלתי": הרעיון לביצוע השיר החל כצלצול תחילת הלימודים בחדר הבן שנמצא ממש מול הבית של יונתן רזאל. "כל פעם אני שומע את השיר הזה, עד שזה הפך ממש לחלק מזמירות השבת שלנו. אמרתי לאחים שלי, בואו נקליט את זה וזו סגירת המעגל שלנו" אומר רזאל.

השיר החדש מהווה ביטוי מוזיקלי לחוויה רוחנית שמלווה את המשפחה במחזור הש"ס שלפניו אבל ביתר שאת במחזור הנוכחי בכולל לימוד הדף היומי בעיון שהמשפחה מפעילה ומשתתפת בו. "השיר מסיים לא רק בשבילי אלא גם לאבא, לאהרן וליהודה הצעיר - 7 וחצי שנים של לימוד בכולל של דף היומי", מגלה יונתן, האח הבוגר במשפחה. את השיר הלחין פינקי וובר ואת העיבוד המיוחד כתב יונתן רזאל כחלק מהפקה מיוחדת של ארגון "דרשו".

הרעיון נולד בזכות העובדה שיונתן לומד בכולל כל יום במשך שנים. "הלימוד דורש מאיתנו לחיות את הדף עם הערות, פלפולי חברים, סיכומים ודרשות זה עיון ממש עם הרבה תוספות, ראשונים, הלכה הכל בעצם, זה קרה בכולל 'עליות אליהו' שם התחלתי". משתף רזאל. כשבנו  נולד לפני שנה, שהה העולם היהודי בתחילת מסכת חולין. "הרגשתי צורך להיות יותר קרוב לבית, והקמתי כולל דף יומי בגבעת זאב, שם אני גר". יונתן רצה להמשיך את סדר הלימוד של "שעתיים על הדף היומי ושעתיים חזרה על הדף הקודם", הקים את המסגרת ומי שעומד בראש השיעור הזה הוא הרב  אברהם גריינמן נכדו של הרב גריינמן.

"הסיום שלי", מגלה יונתן, "הוא לא סתם מרגש, מסלול של 7 וחצי שנים, זה הדבר הכי יפה ומדהים שנחשפתי אליו בחיי. כמה יופי חכמה ואור, כל יום אני משתאה לגמרי מול היופי והעומק והעושר הרוחני". אני מוצא את עצמי לומד דף היומי על חוף ים עם חברים שם. זה הדבר הכי מדהים והכי קשה שעשיתי בחיים שלי."

להאזנה לשיר: 

;