סטטיק ובן אל נותרו מחוץ לרשימת השירים המושמעים של ספוטיפיי

ספוטייפי פרסמה את רשימת השירים והאמנים המושמעים ביותר בישראל לשנת 2019. עומר אדם האמן המושמע ביותר, דניס לויד עם השיר המושמע ביותר

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/12/19 16:58 יא בכסלו התשפ

סטטיק ובן אל נותרו מחוץ לרשימת השירים המושמעים של ספוטיפיי
ספוטיפיי, צילום: shutterstock

כבר כמעט שנתיים שספוטיפיי נותנת שירות לישראלים רבים בכל הנוגע להשמעת שירים, ולקראת שנת 2020 היא מפרסת את רשימת האמנים והשירים המושמעים ביותר בישראל בשנה החולפת. בגזרת הזמרים הישראליים, עומר אדם הוא האמן המושמע ביותר, כשמיד לאחריו ניצבת עדן חסון. את המקום השלישי קוטף אייל גולן והרביעי ברשימה הוא עידן רייכל. ישי רביב, עדן בן זקן, איתי לוי, רביד פלוטניק, שלמה ארצי ודניס לויד סוגרים את העישירייה הראשונה והמכובדת.

לא רק ישראלים זכו לכבוד. ע"פ ספוטיפיי, האמנית הזרה המושמעת ביותר היא אריאנה גרנדה, כאשר בילי אייליש זכתה למקום השני והמכובד, שהגיעה למקום השני. במקום השלישי מתייצב אד שירן, וברביעי להקת Queen המפורסמת. את העשירייה סוגרים ע"פ הסדר פוסט מלון, הביטלס, אמינם, שון מנדז, קאליד ודרייק.

ויש גם רשימה לרשימת השירים המושמעים ביותר. הראשון הוא Never Go Back של דניס לויד המצוין, כשאחריו אין יותר מועדונים של עדן חסון. את המקום השלישי קיבל השיר כפיות של עדן חסון ובמקום הרביעי - ממה את מפחדת של בניה ברבי ואייל גולן. קירות של איתי זכה למקום החמישי, ובמקום השישי השיר יאסו של עדן בן זקן, סטטיק ובן אל תבורי וסטפן לגר. במקום השביעי השיר מסע של אליעד, במקום השמיני השיר יעשו לנו כבוד של עומר אדם, ובמקום התשיעי ממוקם לשוב הביתה של ישי ריבו. את המקום העשירי והאחרון קיבל  השיר צבעים של גיל ויין ורון בוחניק.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן