האזינו: שכל את אחיו - ושר לזכרו "כשאתה בא אליי"

לאחר שכיכב בתכנית "דה ווייס", הוציא אלבום בכורה מצליח וכבש את פלייליסט גלגל"צ, היוצר והזמר עמי נגר משחרר בלדה מרגשת לזכר אחיו שנהרג

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/19 09:00 ב באייר התשעט

האזינו: שכל את אחיו - ושר לזכרו "כשאתה בא אליי"
עמי נגר, צילום: עמי נגר

סיפורו הטרגי של עמי נגר ריגש מדינה שלמה כשנחשף ב"דה ווייס" בפריים הטלוויזיוני, אבל ההשראה והחוזק שהוא ייצג והביא עימו – ריגשו עוד יותר. בגיל 10 חודשים איבד את אמו בתאונת דרכים ובגיל 18 שכל את אחיו שנהרג במהלך טיול בגולן.

במקום לשקוע באבל, בחרו עמי ומשפחתו בחיים, והמוזיקה הייתה הדרך להתמודד עם האובדן. "גדלתי בבית חם ואוהב, משפחה חזקה בה תמיד בוחרים בחיים ,בתקווה", הוא מספר, "להסתכל תמיד על חצי הכוס המלאה. השירים יצאו מדם ליבי ולמעשה לכל אורך הדרך אני חש בנוכחותם של מי שאינם כאן איתי".

 

14 שנים לאחר שאחיו נהרג מנפל פגז במהלך טיול בגולן, החליט עמי לפתוח את הסיפור האישי ולהוציא שיר לזכרו, בלדה מרגשת ומצמררת. "במשך שנים רבות אחי רזיאל ז"ל היה מופיע לי בחלום ומלווה אותי. ואז באה תקופה בה הוא הפסיק להגיע ולפני כשנתיים, בלילה אחד, הוא חזר, ונפגש איתי ועם הבת שלי. לא רציתי להתעורר, רציתי לאחוז עוד בחלום. כשבלית ברירה התעוררתי, השיר יצא מתוכי בהצפת רגשות. אחרי הקלטה ובישול, הוא עכשיו מוכן לצאת".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן