ביקורת עדן חסון נתן את הלב שלו והקהל החזיר אהבה

בסיבוב ההופעות שלו בהיכל מנורה מבטחים עדן חסון הראה שמעבר ליכולת שלו לייצר להיטים נוגעים ללב הוא גם יודע להופיע ברמה הגבוהה ביותר | על הערב שבו עשרת אלפים ישראלים באו להחזיר אהבה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 27/03/22 16:49 כד באדר ב'

עדן חסון נתן את הלב שלו והקהל החזיר אהבה
עדן חסון, צילום: דניאל סטרבו באדיבות: ״גירץ הפקות״

את הזמר והיוצר עדן חסון הכרתי בצבא, היינו חבורה של חיילים שבורים בגבול עזה וברגע אחד הוא הפך לחבר של כולנו, עם שירים נוגעים ללב שנכנסים עמוק מתחת למדי ב' מלאים בחול, והזכיר לכולנו ש"היינו ילדים כאלה, טובים יותר בלדבר, פחות בלכתוב". מילים עם המון כנות, שחסרו במוזיקה הישראלית הטרנדית, לצד קצב איכותי, אני לא אשכח את הלילה שהרס"פ קיבל ריתוק 21 ושרנו לו כל הפלוגה ש'אין יותר מועדונים'.

כשנגמרת הסופה: הצצה להופעה של עדן חסון במנורה 

אחרי ארבע שנים של הכרות, שהרגישו כמו נצח, עדן חסון הגיע לסיבוב הופעות במנורה מבטחים, ועשה את זה מדהים. ההופעות כולם היו סולד אאוט, עשרות אלפים שעדן בשבילם הוא חבר הגיעו כדי לטעום מהיוצר הצעיר והמוכשר הזה, ועדן עשה את זה כמו גדול.

ההופעה שהייתה בנויה ברמה הגבוהה ביותר מבחינת נגנים, צוות, ופירוטכניקה הייתה מדהימה, הקהל נעמד ברגע שעדן חסון נכנס ולא יכול היה לחזור לשבת במשך שעתיים. עדן עבר מלהיט מרגש אחד לשני כאילו הוא מופיע כבר עשר שנים בבמות גדולות וסחף אחריו את הקהל. רגע אחד הוא ביצע את 'גדל לי קצת זקן' וריגש בצורה יוצאת דופן ורגע אחרי הרעיד את האולם עם 'די ג'יי בוא ותנגן לי', וזה בדיוק מה שאנחנו כל כך אוהבים בעדן חסון, הוא יודע לתת את הלב שלו עם כתיבה חשופה ואמיתית, אבל גם לשחרר ולהרים עם להיטים גדולים.

לא רק 10,000 האנשים שקנו כרטיס החזירו לו אהבה, להופעה הגיעו גם הקולגות שהגיעו לפרגן לזמר המוכשר, החל מאומנים ותיקים כמו אייל גולן ועד בת הזוג הטרייה אודיה, דרך איתי לוי שעלה בהפתעה לבמה כדי לברך את עדן שכבש את הלב של הישראלים. ההפקה מצידה דאגה להפתעות כמו דואט מיוחד עם אגם בוחבוט, ביצוע מרגש עם פרחי ירושלים וגם שני שירים מקפיצים שבצעה נסרין קדרי. אל תפספסו את סיבוב ההופעות הבא של עדן חסון, אבל תצטרכו למהר כי הכרטיסים נחטפים.