"מכתב מאהוביה": אהרון רזאל בשיר חדש לזכרו של הנער אהוביה סנדק

האמן אהרון רזאל יוצא בשיר חדש לזכר אהוביה סנדק ז''ל, במלאת שנה למותו. אברהם ואיילת סנדק, הוריו של אהוביה, תיארו את הרקע לשיר החדש לזכר בנם "מבטא מבחינתנו את תחושת המשך הקיום המופשט שלו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/21 21:43 ח בטבת התשפב

"מכתב מאהוביה": אהרון רזאל בשיר חדש לזכרו של הנער אהוביה סנדק
צילום: באדיבות המצולם

במלאת שנה למותו של הנער אהוביה סנדק במהלך מרדף משטרתי בבנימין, הזמר אהרון רזאל יוצא בשיר חדש לזכרו. השיר מבוסס על מכתב אותו כתב אברהם סנדק, אביו של אהוביה, אשר כביכול נכתב מאהוביה, ומתאר את פועלו, ואת הערכים אשר על פיהם פעל בחייו.

הוריו של אהוביה סיפרו כיצד נוצר המכתב עליו נכתב השיר, מה מבטא השיר עבור המשפחה ואת תקוותם שפועלו הטוב של אהוביה ימשיך לפעול בעולם כמו שהיה בחייו. אברהם תיאר כי לאחר הלוויה "הרגשתי חיבור נשמתי גדול עם אהוביה וכתבתי מכתב ממנו אל עם ישראל. אהרן רזאל שהגיע לשבעה ראה את המכתב, ליקט ממנו שורות והלחין אותן לשיר מעורר השראה".

לדברי ההורים, השיר מבטא עבור המשפחה את תחושת המשך הקיום המופשט של אהוביה, תחושה שפועלו ממשיך גם לאחר מותו. "השיר מבטא מבחינתנו את תחושת המשך הקיום המופשט של אהוביה בעצמו, שנשמתו הטובה והמאירה ממשיכה לפעול טוב בעולם ביתר שאת עכשיו - כשהיא לא מוגבלת בגוף. מהות של טוב, עוצמה וחיים", פירטו.

הקליפ המלווה את השיר סוקר את מישורי פעולות הטוב בהם עסק אהוביה, מישורים שלדברי הוריו "בהם אהוביה ממשיך לפעול כעת כמו שפעל בחייו". בקליפ ניתן לראות כיצד אהוביה נהפך לנקודת אור שמחייה מבפנים ומצמיחה את העולם בכמה מישורים.