אהוד בנאי מרגש עם שיר חדש של חולה ה-ALS שי משולם

שי משולם הוא חולה ALS שכותב את המוזיקה שלו דרך תוכנת מחשב מיוחדת מכיוון שאינו יכול לדבר ולשיר. את הסינגל החדש, "התקווה", מתוך אלבומו השני, מבצע אהוד בנאי

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/21 12:05 ה באדר התשפא

אהוד בנאי מרגש עם שיר חדש של חולה ה-ALS שי משולם
אהוד בנאי, צילום: אלדד שושן

שי משולם חולה במחלת ניוון השרירים ALS כבר 12 שנים. בעבר הוא עבד כטכנאי גז אך הקפיד גם על המוזיקה והיה גיטריסט ומתופף. בשנת 2017 כשהבין שהוא עומד לאבד את קולו, משולם גייס כספים במימון המונים והקליט את אלבומו הראשון "סוף או התחלה", בו השתתפו אמנים רבים דוגמת אביתר בנאי, קורין אלאל, שולי רנד ואריאל זילבר.

בימים אלו משולם כבר אינו יכול לדבר או לשיר, אך הוא ממשיך לעשות מוזיקה דרך תוכנת מחשב מיוחדת. האלבום השני המתוכנן לצאת בקרוב נקרא "אותו דבר" והוא המורכב משירים שכתב משולם והלחין יחד עם משה משה, שותפו לעשייה. גם באלבום זה השירים מבוצעים על ידי מיטב המוזיקאים בישראל. "התקווה" בביצועו של אהוד בנאי הוא הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש. 

בעבר אמר משולם: "מתוך העולם של כאב, הלא נודע, חוסר ברירה גיליתי את עולם היצירה והכתיבה. מתוך אמת וכאב אמיתי רוצה לנסות לשנות, להשפיע הכתיבה ממלאה את חיי ונותנת לי כוח. המילים והמנגינה הם דרך לספר על עולם אחר, והרי מה שרואים מפה לא רואים משם".

המילים של שי משולם והלחן של שי משה משה.