ארקדי דוכין בסינגל חדש - "תחזיק חזק"

המיזם המוזיקלי "החדר הסודי", מיזם הלחנים הייחודי של המפיק והמלחין אודי תורג'מן, בו הוא מארח מגוון רחב של אומני ישראל. יוצא בסינגל ראשון - "תחזיק חזק", של ארקדי דוכין

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/02/21 10:50 כא בשבט התשפא

ארקדי דוכין בסינגל חדש - "תחזיק חזק"
עטיפת הסינגל, צילום: יח"צ

אודי תורג'מן, מפיק מוזיקלי ומלחין, במיזם מוזיקלי חדש "החדר הסודי" בו מארח מגוון רחב של אומני ישראל.

הסינגל הראשון "תחזיק חזק" שיוצא לאור במסגרת המיזם "החדר הסודי" הוא פרי שיתוף-פעולה של אודי תורג'מן עם היוצר והיועץ האסטרטגי משה קלוגהפט, שנכתב באווירת הקורונה והתקופה האחרונה, ומוגש בביצועו הכה מרגש של ארקדי דוכין. השחקן המצליח נירו לוי לוהק לשחק בקליפ לצד ארקדי דוכין ואודי תורגמן. 

הסינגל "תחזיק חזק" נבחר לשיר הפותח של המיזם המוזקלי "החדר הסודי", במיוחד בתקופה זו, הסינגל משאיר תקווה לימים טובים יותר.

"אתה אולם קולנוע מלוכלך אחרי הסרט.. החייים הם רק גלגל ענק תחזיק חזק"

מילים: משה קלוגהפט, לחן: אודי תורג'מן

על המיזם

שירי "החדר הסודי" נוצרים בשיתוף-פעולה עם פזמונאים ומשוררים, ועם שורת מבצעים בני דורות שונים, ביניהם: ברי סחרוף, רבקה זוהר, שי צברי, מורן אהרוני, אבי בללי, להקת "רבע לאפריקה", אתי רומנו, אריאל זילבר, מעיין ליניק, ארז לב-ארי ועוד.

מיזם "החדר הסודי" מביא את אחורי הקלעים של אולפן ההקלטות, אל קדמת הבמה. אודי תורג'מן, שמפיק עשרות שנים את גדולי האומנים בישראל, יצר מיזם שבו תפר חליפה אישית לכל אומן, וחיבר בין כולם לפרוייקט אחד. חוליה אחרי חוליה לשרשרת של יצירה מרגשת.

החדר הסודי – אתם מוזמנים להיכנס.