"יֶרַח פֶּרַח וְחָלִיל": יוחאי בן אב"י שר צור ארליך לילדים

הזמר והיוצר יוחאי בן אב"י משיק פרויקט מוסיקלי חדש לילדים סביב חודשי השנה: 'יֶרַח פֶּרַח וְחָלִיל'. את מילות השירים כתב המשורר צור ארליך, ויחד עם העיבוד המוסיקלי של ערן קליין – הם מעניקים לילדים (וגם למבוגרים) מבט מחודש ושמח על חודשי ומועדי השנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/20 12:20 ז בטבת התשפא

"יֶרַח פֶּרַח וְחָלִיל": יוחאי בן אב"י שר צור ארליך לילדים
איור השיר החדש , צילום: יחצ

אחרי שהוציא שני אלבומים מצליחים והקיף את מעגל השנה במסגרת פרויקט פיוטים, הזמר והיוצר יוחאי בן אב"י משיק בימים אלה פרויקט מוסיקלי חדש ומעניין הפונה הפעם אל הדור הצעיר יותר.

עטיפת האלבום

עטיפת האלבוםצילום: יחצ

'יֶרַח פֶּרַח וְחָלִיל' הוא פרויקט מוסיקלי לילדים סביב מעגל השנה, עליו עמל יוחאי בשנתיים האחרונות. במסגרת הפרויקט הוא הלחין ושר את מילותיו של המשורר צור ארליך. המילים המשמעותיות, פונות אל הילדים (והמבוגרים) בעברית משובחת וחרוזים מתוקים, ויחד עם העיבודים העליזים של ערן קליין הם מעניקים מבט מחודש ושמח על חודשי ומועדי השנה.

"יש דברים שעוברים לידנו במהלך החודש ואף אחד לא חושב עליהם", מסביר יוחאי. "כשראיתי את השירים של צור, עם ההסתכלות המקורית על החודש והטבע שלו – מיד נדלקתי, מעבר למתיקות שבמילים, הן מעוררות לעומק ומחשבה, ומפגישות אותנו עם חושים שונים – טעמים, ריחות וקולות, המאפיינים כל חודש. זה מתחיל עם השופר של אלול, ומסתיים באבטיח של אב, ובדרך – המון הפתעות".

יוחאי בן אב"י

יוחאי בן אב"יצילום: רותם אלמוז

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן