נרקיס בסינגל חדש ומרטיט - "אביא לו"

עם צאת אלבומה השני 'עולם חדש', נרקיס משחררת סינגל מתוך האלבום, בשם 'אביא לו': "כל החלקים ההפוכים שבי מתקיימים במנגינה אחת. יגעתי ומצאתי את קולי בעולם" היא מספרת

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/20 10:38 א בחשון התשפא

נרקיס בסינגל חדש ומרטיט - "אביא לו"
עטיפת הסינגל 'אביא לו', צילום: שלומי פינטו

ארבע שנים לאחר צאת אלבומה הראשון 'בוא נדבר אמת'  (2017)  ובהתרגשות רבה יוצא הבוקר (ב') אלבומה החדש של נרקיס 'עולם חדש'. בדרכה הייחודית ופורצת הדרך היא ממשיכה לפרוץ חומות, לחשוף באומץ לב מעורר השראה ועוצמתי את מחשבותיה ותחושותיה. ליצור מציאות ייחודית, לא להיכנע למוסכמות.

נרקיס היא יוצרת נדירה, המביאה אל קדמת הבמה והיצירה אמירה מגובשת על החיים של כולנו תוך שהיא מתכתבת עם מקורות היהדות ממנה היא מגיעה אבל נוגעת בלב ובנשמה של כל אחד מאתנו .

האלבום החדש מלווה בסינגל וקליפ חדש "אביא לו" שיצא הבוקר, אותו כתבה והלחינה נרקיס והפיק מוזיקלית ניר מימון.

אביא לו , (שיר חדש המלווה את יציאת האלבום ) גלבי, ממה אתה בורח, שישמור לי עליך, כל מה שקורה, עץ ערום, אם ננעלו, משה (עם מירי מסיקה) , עולם חדש (שהוביל את פרויקט יצירת חיי" של ynet ו"ידיעות אחרונות" לזכרו של גבריאל חוטר )  עם סבי ( שיר הנושא של  פרויקט שירי זלדה )  , שלל שרב (Cover שהוקלט לרגל יום הולדתו ה-70 של גידי גוב  ) וכמובן שיר הנושא של האלבום עולם חדש  לוקחים את המאזין למסע בציר הזמן של חייה אך לא  פחות מכך של חיינו.  

ואכן  מסע חייה מרתק. נרקיס נולדה למשפחה דתית לאומית והיא הבכורה מבין חמישה ילדים.  ילדותה עברה עליה בגוש קטיף משם פונתה יחד עם בני משפחתה . בניגוד לחברותיה בתיכון הדתי בו למדה,  היא מחליטה להתגייס ומשרתת  כתומכת לחימה  מבצעית בגבעתי.   . עם שחרורה היא מחליטה  לבדוק את "סיפור" העיר הגדולה. "כחילונית" חדשה היא מתמקמת בדירת שותפים בשנקין.... בתקופה זו היא מקליטה אלבום באנגלית (שנגנז) ולומדת משחק בסטודיו של יורם לוינשטיין . שלב ההוללות התל אביבית מסתיים בנסיעה לטיול "שלאחריצבא" לברזיל והודו  . 

עם חזרתה לישראל היא נוטשת באופן סופי את אורח החיים החילוני ונוסעת  ללמוד לימודי  דת במדרשה תורנית  בצפת. למרות שבתקופה זו היא מניחה את המוזיקה בצד , המוזיקה חזקה ממנה וממשיכה לחלחל בה . היא חוזרת למרכז ומתחילה לכתוב את אלבומה הראשון. בתקופה זו היא מתחתנת, יולדת את שני בניה ומתגרשת. כלום לא מרפה את ידה . היא ממשיכה להקליט ומוציאה את אלבומה הראשון  שזוכה לחיבוק ענק מתחנות הרדיו בפרט והתקשורת בכלל.  נרקיס מחליטה לצאת לסיבוב הופעות היא עולה ערב ערב להופיע בכל רחבי הארץ בפני קהל מעורב ואיתה על הבמה  הלהקה המלווה אותה - קבוצת הנגנים המובילים בישראל המשלבת גברים ונשים . תופעת "נרקיס" הולכת וצוברת תאוצה. מאות הופעות בכל רחבי הארץ בפסטיבלים, אירועים, אולמות והיכלים ממקמים אותה בין הזמרות היוצרות המובילות בישראל . כמו בשיריה גם בהופעותיה היא מגשרת בין העולם החילוני לדתי בטבעיות ומלמדת אותנו שיעור חשוב בהכלה וסובלנות .

ועכשיו ודווקא עכשיו שאנחנו זקוקים לנחמה ולאהבה שבקולה הייחודי היא מחליטה להוציא את אלבומה השני וכך היא כותבת עליו: "עולם חדש, האלבום השני בחיי יוצא לעולם. אמר החכם: "כל המנגינות מצויות אי שם באוויר העולם והאומן רק מושיט ידו לקטוף את מה ששייך לנשמתו". באלבומי השני  'עולם חדש', כל החלקים ההפוכים שבי מתקיימים במנגינה אחת. יגעתי ומצאתי את קולי בעולם ואני מרגישה שזוהי רק ההתחלה של הגילוי המסעיר והמרתק של חיי. לצד שותפי, המוכשרים והאהובים , לחלומות שלי יצאתי למסע הזה ואני מרגישה בת מזל אמיתית. אמן ומפה והלאה יתגלה לנו עולם חדש.
מה ששלי שלכם הוא".

קרדיטים:

  • צילום ובימוי קליפ : רועי ברקוביץ
  • צילום עטיפת אלבום " עולם חדש" : שילת מזרחי
  • קרדיט עטיפת סינגל "אביא לו" : שלומי פינטו