הסיפור המרגש מאחורי הקליפ החדש של אריאל זילבר | מתוך הפרויקט של שי משולם

הסיפור מאחורי הקליפ חדש לשיר "למטבע שני צדדים" בביצועו של אריאל זילבר, שנכללה באלבום הראשון של שי משולם "סוף או התחלה". צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/20 12:07 כז בתשרי התשפא

הסיפור המרגש מאחורי הקליפ החדש של אריאל זילבר | מתוך הפרויקט של שי משולם
אריאל זילבר ושי משה המפיק, צילום: אמיר וולנסקי

שי משולם (42) נשוי ואב ל 3, לפני כ12 שנים חלה שי במחלת ALS. מחלה חשוכת מרפא שבה הופך החולה למשותק ומאבד את העצמאות ,יכולת הדיבור והנשימה. עאשר התגלתה המחלה, היה שי בשיא חייו עם תכניות וחלומות גדולים. 

משולם נאחז ביצירה ולא הפסיק לכתוב וליצור, וחיפש מפיק מוכשר שיעזור לו להנציח את קולו ויצירותיו ולנסות דרך היצירה לעורר את המודעות למחלה. שי משה - מפיק ויוצר מוכשר נענה לקריאה ומשם התחיל החלום לרקום עור וגידים , החיבור בין השניים הצית ניצוצות עשייה ויצירה פורייה והשניים החלו להפיק את "סוף או התחלה - הפרויקט של שי משולם".

גם המכשול הכלכלי לא עצר את משולם, דרך גיוס המונים שהצליח לעורר סביב הפקת האלבום, רתם מאות חברים ואנשים שתמכו בפרויקט והולידו פרויקט מוזיקלי משובח ועל זמני. הזמן לא עבד לטובתו, והוא החל לאבד את יכולת הדיבור, וכמובן גם השירה, מה שהוביל אותו להחלטה אומנותית, לגייס קולות מוכרים לבצע את היצירות. ביניהם, אריאל זילבר, קורין אלאל , רונית שחר ,שולי רנד , אביתר בנאי ועוד..

רגע לפני יציאת הסינגל הראשון מהאלבום השני והמסקרן, הפרויקט של שי משולם "אותו דבר",  הוא חוזר עם קליפ  חדש ליצירה "למטבע שני צדדים" בביצועו של אריאל זילבר, שנכללה באלבום הראשון: הפרויקט של שי משולם "סוף או התחלה".