צפו: הזמר העיוור שהפתיע את יונתן רזאל על הבמה

ערב ההצעדה המסורתי של עמותת 'מעגל הידידות ירושלים' בו מצדיעים לנוער המיוחד מכל רחבי הארץ התקיים בערב שמחת תורה. אחד המשתתפים, נער עיוור, עלה לשיר עם הזמר יונתן רזאל, והפתיע אותו על הבמה | צפו בקטע

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/10/20 13:44 כד בתשרי התשפא

צפו: הזמר העיוור שהפתיע את יונתן רזאל על הבמה
יונתן רזאל, צילום: שם עולם

בערב שמחת תורה התקיים במגדל דוד ערב ההצעדה המסורתי של עמותת Friendship Circle ('מעגל הידידות ירושלים') במסגרתו מצדיעים לנוער המיוחד מכל רחבי הארץ.

במסגרת ערב ההצעדה בכל שנה מוזמנים הילדים יחד עם בני המשפחות להגיע לאירוע אך השנה נוצר אתגר בעקבות נגיף הקורונה. למרות הכל התקיים המופע באמצעות שידור חי לאלפי צופים בכל בתי הספר המיוחדים ברחבי הארץ. 

במהלך הערב הוזמן הבחור אור חיים אושר, בחור עיוור בן 21, שהחל לשיר עם הזמר יונתן רזאל את השיר ״שבחי ירושלים״, עין לא נותרה יבשה לאחר הביצוע. 

בתחילת הקטע כאשר רזאל החל לנגן את השיר, אור חיים הרגיש צורך לסגור פינה חשובה והזמין את יונתן לקפה לאחר הסגר, רק לאחר שיהונתן סגר איתו את כל הפרטים החלו לשיר יחד.

במהלך האירוע אף הופיעו זמרים רבים בהם אוהד מושקוביץ, ילד הפלא יוסי הרשטיק, וכוכבי בית הספר למוזיקה חיים ציפל ואיתי תורג’מן. האירוע היה בהפקת צבעים הפקות. 

מנהלת מעגל הידידות ירושלים הגב׳ חנה קנטרמן, שליחת חב״ד בשכונת טלביה, סיפרה כי הופתעה לראות את ההצלחה בחיבור שנוצר בין אור חיים ליונתן רזאל: "האנושיות של רזאל והגישה המיוחדת שלו לילדים מיוחדים גרמה לאור חיים לרקוד איתו על הבמה ושלחה מסר של כבוד לזולת ושוויון לכל מי שצפה בהם באותו רגע. כל אחד הוא מיוחד ולכל אדם יש צורך.."