מירי מסיקה ונרקיס בשיתוף פעולה ראשון - "משה"

"משה", הוא שיתוף פעולה מעניין ומסקרן בין שתי זמרות גדולות ועוצמתיות. לדברי מסיקה: "בעקבות מסע רוחני פנימי שעברתי, חיפשתי שיר תפילה נשית. הקשבנו לשירים של נרקיס וזה היה שיר שתפס אותי מהרגע הראשון". האזינו

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/20 10:05 ב בתמוז התשפ

מירי מסיקה ונרקיס בשיתוף פעולה ראשון - "משה"
מירי מסיקה ונרקיס, צילום: יח"צ

שיתוף פעולה מעניין ומסקרן בין שתי זמרות גדולות ועוצמתיות הוליד את "משה" - סינגל חדש שיוצא היום (ד') לאוויר העולם. החיבור נוצר באופן טבעי כשנרקיס הזמינה את מירי להתארח אצלה באחת ההופעות. אפשר היה לשיר את המוכר והידוע, אבל השתיים חיפשו דרך לחדש. זהו הסינגל האחרון מתוך האלבום השני של נרקיס שעתיד לצאת בעוד כחודשיים.

נרקיס מספרת: "השמעתי למירי את החומרים החדשים שלי, כאלה שעדין לא יצאו לאור ועתידים להיות באלבום השני שלי. כשהגענו ל'משה' קרה קסם. הסתכלנו אחת על השנייה והיה לנו ברור, מבלי שהיינו צריכות להוציא מילה - שזה השיר. שיר שראוי להגשה של נשים מתוך געגוע למנהיגות דגולה כפי שהיה משה עבור עם ישראל. אני מאחלת לנו שהשיר ייגע בלבבות של כולנו, יעיר ויחזק את המחויבות שלנו לערבות הדדית, לקשר של כל אחד מאתנו לעבר, להווה ולעתיד - קשר אמיץ ובל ינתק".

תסריט, בימוי ועריכה: איה זך

 

 

"בעקבות מסע רוחני פנימי שעברתי, חיפשתי שיר תפילה נשית שאותו אוכל לשיר על הבמה לקראת ההופעה", משתפת מסיקה, "הקשבנו  לשירים של נרקיס וזה היה שיר שתפס אותי מהרגע הראשון, החיבור היה מיידי. בעיני רוחי דמיינתי את שירת הים לאחר קריעת ים סוף,  שירה נשית עוצמתית וחזקה. ונרקיס, בנדיבות רבה אפשרה לי להתפלל איתה". 

לסיכום אומרות השתיים: "אנחנו מקדישות את השיר לנשים החזקות אז והיום שמאמינות בטוב, מעניקות, מחזקות, מעצימות ובזכותן נזכה לגאולת אמת".