שפתיה נעות וקולה נשמע

רוחמה בן יוסף התחננה שנים לילד, ורק לאחר שהחלה להתפלל עם הפסנתר הוא הגיע- ילד ואלבום

חדשות כיפה נטעאל בנדל 19/12/12 09:31 ו בטבת התשעג

ממש כמו חנה, גם רוחמה בן יוסף המתינה שנים רבות לילד, אך למרות ששפתיה נעו וקולה לא נשמע, הילד בושש מלבוא. בן יוסף החליטה לבטא את מסע תפילותיה לילד באמצעות קלידי הפסנתר. הנגינות והמילים שהופקו מפיה ומהפסתנר הגיעו מהמקום הכי עמוק שיש, התחינה.

רק לאחר שתפילותיה הולחנו זכתה בן יוסף, סוף סוף, לבן. את מסע התפילות המוסיקאלי החליטה לשתף עם הציבור ולהוציא את השירים החדשים בדיסק חדש, הנושא את השם "יהיה לך עוד", בתקווה שיצליח לפתוח את ליבם של נשים רבות אחרות, כמו גם את שערי השמים.

[embed]http://www.youtube.com/v/69QbCyJ1lA4[/embed]

רוחמה בן יוסף, בתו של רב העיר דימונה, מופיעה לנשים בלבד וכבר מרגע הוצאת אלבום הביכורים החדש היא זוכה לקהל נשים רב ובעיקר מגוון. מלבד העמקות שבשיריה אי אפשר להתעלם משלל הסגנונות שהיא מביעה, כמו גם מקולה המיוחד שלא חושש להגיע לגבהים שגם זמרים מנוסים נמנעים מלהגיע.

האלבום בנוי מטקסטים מקוריים שכתבה ומטקסטים מהמקורות, אולם בביצוע מחודש, שעושה להם רק טוב. בהופעותיה סוחפת בן יוסף ויוצרת קשר בלתי אמצעי עם קהל הנשים. החומרים לקוחים כולם מחיי היום-יום ומדברים על התנהלות מול קושי וצמיחה מתוכו. כמו שאמרו כבר חז"ל "דברים היוצאים מן הלב, נכנסים אל הלב".

(צילום: יחצ)

השיר הראשון "עלץ לבי" היוצא לאור לקוח מתוך תפילת חנה, אם שמואל התפללה כשרק שפתיה נעות וקולה לא נשמע. את קולה של רוחמה כבר ניתן לשמוע. חם, סדוק לעיתים, מלא אהבה ותודה לבורא עולם ומלא רגש.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/1126201216595.wma[/embed]

(צילום: יחצ)