סיכום השבוע המוזיקלי: שני יהודים, שלושה זמרים וקליפ משעשע

להקת JEW2 בקליפ בכורה משעשע, יפתח דקל בקליפ ייחודי, נועם מיכאל בסינגל ראשון מאלבום חדש ועוד כמה הפתעות. סיכום השבוע המוזיקלי של מבקר המוזיקה, נתנאל לייפר

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 05/11/15 14:29 כג בחשון התשעו

סיכום השבוע המוזיקלי: שני יהודים, שלושה זמרים וקליפ משעשע
shutterstock, צילום: shutterstock

שבוע מוזיקלי מעניין עבר על אוזנינו ובעיקר על עינינו. שני קליפים מושקעים ומעניינים עלו השבוע הראשון הוא של יפתח דקל, אמן חדש שהוציא לפני כמה שבועות את סינגל הבכורה שלו מתוך האלבום בהפקתו של. שמוליק דניאל (שולי רנד, עמיר בניון ועוד). השיר 'עומק האהבה' זכה להצלחה יפה בכלי התקשורת שאהבו את הרגישות של דקל בשילוב העיבוד וההפקה האיכותיים ועכשי והוא מצרף לחוויה גם קליפ ייחודי שנותן לשיר מימד נוסף.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=yQdTuwqm4TU[/embed]

נועם מיכאל משמש בדרך כלל כזמר חתונות מצליח וכמנהל לוגיסטיקה בבית החולים תל השומר. בימים אלו הוא מסיים את העבודה על אלבום ראשון שאינו חסידי. בין הכותבים באלבום ניתן למצוא את ישי ריבו, איל מזיג, טל שגב וכפיר אפשטיין שאחראי יחד עם אורי מסטצ'קין ללחן של הסינגל הראשון. על ההפקה המוזיקלית והעיבודים אחראי טל פורר.

לפני כשבועיים השתתפתי במופע השקה אקוסטי של נועם מיכאל בירושלים בו גיליתי אמן רגיש וזמר מבצע איכותי בעל קול רך ומתקתק, שניכר שהבמה וההתנהלות עליה הם חלק בלתי נפרד מזהותו המוזיקלית שלו. מהגרסאות האקוסטיות של המופע אני יכול לספר לכם שלנועם מיכאל מחכים עוד כמה שירים נפלאים באלבום שיגיע ככל הנראה בחורף הקרוב.

[embed]

]

אוצר שלמוני הוא זמר ויוצר צעיר מהעיר בית שמש, השיר החדש שלו 'ליבי בוער' משלב בין שירת סול וסלסולים פופיים לבין מילות התפילה של אלחנן קוטקס כל אלו בהפקתו המוזיקלית של המפיק אלון הלל המוכשר.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=EPScUad-44M[/embed]

יוסף בן הטוב ויאיר גדסי (לך א-לי) חברו יחד לדואט חדש "דו עת להאמין" אותו הלחין יוסף בן הטוב למילים מתוך חומש דברים. על ההפקה המוזיקלית הופקד המולטי-אינסטרומנט ראובן חיון.

[embed]

]

אסיים בקליפ הייחודי השני של השבוע, הסינגל הראשון של להקת 'JEW2', להקת האלקטרו-יהודי של שי ברק, נתי שיש ואבירם שוקרון. השיר 'עם ישראל חי' המוכר והאהוב של קרליבך זכה לגרסה אלקטרונית משובחת שמשולבת בקליפ משעשע ברוח ימים אלו.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=98hfaSKCnMo[/embed]