סיכום השבוע המוזיקלי: עונת החתונות כבר פה

מבקר המוזיקה, נתנאל לייפר, מסכם את השבוע במוזיקה היהודית והפעם עם קליפי חופה רבים וגם שירים ליום ירושלים

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 09/06/16 12:55 ג בסיון התשעו

סיכום השבוע המוזיקלי: עונת החתונות כבר פה
יחצ, צילום: יחצ

סוף השבוע הגיע מהר מהצפוי... ושוב סיכום השבוע המוזיקלי שהיה עמוס בקליפים ושירי חופה ברוח החתונות הרבות שנערכות בימים אלו.

אפתח בשיר שיצא לקראת יום ירושלים, על ידי ארגון התומכים של עמותת עטרת כהנים, הזמר גד אלבז בליווי מירון ווליאמס בוגר אקס פקטור בשיר מיוחד שהוקלט וצולם לכבוד יום ירושלים. על הלחן סיסיליה מרגוליס שהלחינה לאחרונה כמה שירים מתוך הפרויקט הבינלאומי של אלבז.

[embed]

]

לגד אלבז היה שבוע פורה במיוחד, קליפ נוסף בכיכובו 'שירת המלאכים'. שיר חופות קלאסי שמצטרף לארסנל שירי החופה של אלבז שאף הוציא בעבר אלבום שכולו שירי חופה.

לחן: יניב הדר, מילים: מאוד הדר, עיבוד: אבירם מגוז [embed]

]

להקת המוזיקה היהודית האלקטרונית - jew2 של שי ברק, נתי שיש ואבירם שוקרון בסינגל קליפ חדש, המקורי הראשון של הלהקה. מדובר בקליפ ושיר בסגנון קליל שמשלב משחקי מילים ומחווה לגדול מכולם - אברהם פריד.

על המילים והלחן אחראי זמר הלהקה אבירם שוקרון. על העיבוד הופקדו הפעם אמיר שדה ובן מאור. [embed]https://www.youtube.com/watch?v=-YTRV022MzI[/embed]

הזמר הירושלמי, יוסף עבאדי בשיר מיוחד שיצא ביום ירושלים - 'זה ביתי'. המילים של הפזמונאי רמי לב, הלחן והעיבוד של יוני קיסר מתוך אלבום הבכורה של עבאדי שיצא בקרוב.[embed]

]

הפייטן ליאור אלמליח חובר לפרויקט מיוחד ומסקרן לזמר והיוצר קובי אוז שהפיק מוזיקלית פרויקט פיוטים של אלמליח בעטיפת רוקנרול כיפית וייחודית.

השיר הראשון שיוצא מתוכו 'אליך אקרא י-ה' בביצוע שיפתח לכם את האוזנייים.

[embed]

]

הזמר אדיר נדוף בשיר חופות חדש - 'בוא לשלום חתן'. על הלחן אחראי רוני ברק. עיבוד והפקה מוסיקלית: אדיר נדוף וברק רוני.

[embed]

]