סיכום השבוע המוזיקלי: להכות בברזל כשהוא עוד חם

מבקר המוזיקה, נתנאל לייפר, מסכם את השבוע המוזיקלי עם שני כוכבי ריאליטי ויוחאי בן אב"י אחד שעושה חשק לאלבום חדש משיריו

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 14/01/16 13:57 ד בשבט התשעו

סיכום השבוע המוזיקלי: להכות בברזל כשהוא עוד חם
יחצ, צילום: יחצ

שבוע לא עמוס במיוחד בחומרים חדשים אך בהחלט יש מה לשמוע, כשאני יכול לציין בשמחה כי הפעם מדובר בטור בלי קאברים...

יוחאי בן אב"י הוציא לפני כשנתיים אלבום חביב במיוחד בשם 'שעה ברחוב הגליל' בו נחשף לנו אמן רגיש ונעים במיוחד שיודע לשלב בשירתו גם הומור בעת הצורך. השיר 'חשק נטיעת אילנות' שהוא מוציא עכשיו לקראת טו בשבט על פי דבריו של הרב קוק הוא סינגל שני מתוך אלבומו החדש עליו הוא עמל בימים אלו.

יוחאי בן אב"י חושף שוב כמו בסינגל הראשון סאונד ישראלי קלאסי, נוסטלגי ונעים שהפעם מציץ מתוך הרוק הלטיני וניצוצות הסלסה בהפקתו המוזיקלית של בני שוורץ. שיר שפותח את החשק לאלבום החדש של יוחאי.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=JX44s1Xe_SQ[/embed]

להכות בברזל כשהוא עוד חם זה לא תמיד פשוט ורבים לא מצליחים לעשות את זה נכון ולא מפסידים שום הזדמנות לפספס הזדמנות. מאיר גרין, צעיר חרדי שמשתתף בימים אלו בתכנית 'הכוכב הבא' ויוצר מוזיקה יהודית מקורית מוציא סינגל חדש אותו הלחין במשותף עם כוכב אחר שיודע להכות בברזל - ישי ריבו. את מילות השיר כתבה אחותו של גרין ואילו על העיבוד הופקד תומר מתנה.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=xnLV-IM4UgU[/embed]

גם אליה והב הזוכה בתכנית 'הפייטן של המדינה' של ערוץ 20 מנסה להכות בברזל בעודו חם ויוצא בסינגל חדש בהפקתו הלחנתו וכתיבת המילים של המפיק המוכשר אודי דמארי. השיר בסגנון ים תיכוני נותן מקום לקולו המיוחד של והב שעובד בימים אלו על אלבום מלא.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=cZXukT-utUg[/embed]