סיכום השבוע המוזיקלי: אל תפספסו את עקיבא

מבקר המוזיקה, נתנאל לייפר, בטור השבועי לסיכום המוזיקה היהודית החדשה והפעם עם עקיבא בסינגל קליפ מיוחד ומקסים, יאיר וכטל שמבלבל אותנו בסינגל חדש, איציק דדיה ועוד

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 04/02/16 22:08 כה בשבט התשעו

סיכום השבוע המוזיקלי: אל תפספסו את עקיבא
יחצ, צילום: יחצ

עקיבא תורג'מן בסינגל קליפ חדש ייחודי שהוקלט לייב בחלל מעניין בירושלים תחת שרביטם של הצמד ירון סאפר ואוהד דרשן שמנגן גם בחשמלית. קולו היפיפה של תורג'מן עם הלחן האביתר בנאי המצוין (במיוחד בקטע המעבר של האיייאייי) הם כיף לאוזן ובהחלט מדובר באחד השירים הטובים ששמענו בתקופה האחרונה בז'אנר. זהו סינגל הבכורה של תורג'מן שהשתתף בעבר כאורח בפרויקט 'צמאה' של נאור כרמי ואני כבר מחכה לחומרים נוספים.

[embed]

]

איציק דדיה, זמר הפופ-ים תיכוני-דתי המצליח, בסינגל חדש מתוך אלבומו הרביעי. את השיר 'מלחמות' שכתב והלחין בעצמו הוא מכוון לפופ מלודי שמתאים בהחלט לקולו הגבוה. על העיבוד המוזיקלי אחראי אלי קשת.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=iSCT_n9qCmw[/embed]
אברהם יצחק בוזגלו זמר חדש מארה"ב שבאופן מפתיע שר בהברה ישראלית. בוזגלו שזה סינגל הבכורה שלו אחראי גם על הלחן וגם על העיבוד הפופי הנעים.

[embed]

]

יאיר וכטל, אמן חדש ומסקרן בסינגל חדש ומעורר שאלות - א-ל ונער העוסק באמונה הפנימית והבלבול שלפעמים מכה בנו. וכטל שעובד עם המפיק המוזיקלי המוכשר במיוחד, ראובן חיון, הוציא כבר שני סינגלים וזהו השלישי מתוך אלבום הבכורה עליו הוא עובד בימים אלו.

[embed]

]