מתי שריקי בשיר געגוע לרבו שנרצח - עוד

יומיים לאחר חתונתו של הזמר והיוצר מתי שריקי, נרצח הרב שלו, הרב יוסי דיקשטיין הי"ד יחד עם אשתו ובנו בפיגוע ירי מחריד במיוחד. יותר מעשור אחרי, שריקי כתב והלחין שיר געגוע לדמותו המיוחדת של הרב

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 10/05/16 21:27 ב באייר התשעו

הזמר והיוצר, מתי שריקי, בשיר מרגש ונוגע במיוחד אותו כתב על רבו, הרב יוסי דיקשטיין שנרצח לפני כ-14 שנה יחד עם אשתו חנה ובנו בן ה-10 בפיגוע ירי מחריד במיוחד לעיני שאר ילדיהם כשהמחבלים אף מבצעים בהם וידוא הריגה מטווח אפס.

יומיים לפני הפיגוע הקטלני ליווה הרב דיקשטיין את שריקי לחופה כששימש כמדריך החתנים שלו, לאחר יותר מעשור החליט שריקי לכתוב שיר געגועים למי שהיה לו כאבא. להפקה המוזיקלית הוא רתם את המפיק אבי טל איתו עבד גם על אלבום הבכורה המוצלח במיוחד שלו.

התמונה האחרונה, יום לפני הרצח בשבע הברכות של מתי שריקי. הרב דיקשטיין במרכז השורה התחתונה (צילום: באדיבות המצלם)

"הרב דיקשטיין היה גם רב ומחנך וגם חבר. הוא היה אחד האנשים הקרובים שליוו אותי לקראת הצעד המשמעותי של חתונה, ועוד בגיל צעיר יחסית . אני זוכר את הדאגה האין סופית שלו, את החיוך שהפך כל דאגה שלי לתקווה ובטחון", מספר שריקי ל'כיפה', "הוא דאג ללוות אותי ואת אשתי לקראת החתונה,הזמין אותנו אל ביתו החדש שבפסגות כמה וכמה פעמים".

התמונה האחרונה של הרב דיקשטיין צולמה בשבע הברכות של שריקי שהתקיים ביום חמישי, "השבע ברכות תוכננו להתקיים ביום ראשון אך הרב ביקש שנקדים אותם ליום חמישי וכך זכינו לפגוש אותו יום לפני שהלך מאיתנו", מספר שריקי בכאב.

[embed]

]