חנן בן ארי מחפש את האיזון בסינגל חדש

שלוש שנים אחרי המופע המצליח "מתבגרים" והסינגל שכבש את כל כלי התקשורת יוצא חנן בן ארי בסינגל נוסף שמאזן בין פאנק, היפ -הופ ומוזיקת כלייזמר קופצנית

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 19/05/15 11:19 א בסיון התשעה

חנן בן ארי מחפש את האיזון בסינגל חדש
יח"צ, צילום: יח"צ

הסינגל הראשון של חנן בן ארי (מתבגרים), 'ממך עד אליי' זכה לשבחים רבים והושמע בכל כלי התקשורת הפעם הוא מפתיע עם שיר היפ-הופ עם פאנק וכלייזמר שיוצרים יחד תוצאה ססגונית ומרתקת.

השיר החדש 'איזון' עוסק באיזון גם המוזיקלי וגם באופן כללי. "הדרך לאיזון ארוכה", חנן מודה, "אני רוצה להאמין שאפשר לשלב בין הקצוות בצורה אמיתית, בלי להתפשר; להיות הכי דתי והכי חופשי, הכי הונגרי והכי אפגני-פרסי, גם להגשים חלומות וגם לפרנס משפחה, ובין לבין להספיק להיות גם בעל ואבא. זה מאתגר וזה דורש זמן, בינתיים אני בעיקר שר על זה".

בן ארי בחר להוציא את השיר רגע לפני חג השבועות וסיום ספירת העומר, "כי אין כמו ספירת העומר כדי לבטא את השאיפה לאיזון", הוא טוען ל'כיפה', "אתה יכול לפגוש כמעט בכל יום שילובים וחיבורים בין ספירות רוחניות שלכאורה הן סותרות במהותן - "חסד שבגבורה" למשל, זה כמעט כמו לומר "מרצ שבמרזל" - אבל זו השאיפה שלנו, למצוא את שביל הזהב המדויק. בלי פשרות, עם איזונים."

על העיבוד וההפקה הופקד כאמור, המפיק המוזיקלי אייל מזיג (הדורבנים, שלמה גרוניך, סאבלימינל), על הייעוץ האמנותי והגיטרות אחראי יעקב אסרף, השותף המוזיקלי של בן ארי בשנים האחרונות.

[embed]

]