חנוכה - חג הקליפים הגדול!

חנוכה הפך בשנים האחרונות לחג הקליפים הגדול. להקות רבות מוציאות לכבוד החג קליפים פארודיים, אספנו עבורכם בכיפה חלק גדול מהם. צפיה מהנה ומשעשעת

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 07/12/15 14:20 כה בכסלו התשעו

חנוכה - חג הקליפים הגדול!
Shutterstock, צילום: Shutterstock

להקת הווקאל הישראלית 'כיפה לייב' בקליפ מדליק במיוחד בו הם "מדליקים" את החנוכיה הווקאלית בביצוע השיר על הניסים.

[embed]

]

'חנוכה נרקוד נשמח כולנו' - ישי לפידות, מנדי ג'רופי, נמואל הרוש ואבי פיאמנטה בשיר חנוכה חדש בלחנו והפקתו של ישראל נאבול שנועד לדבריו ללוות את ההדלקות הציבוריות של חסידי חב"ד.

[embed]

]

הקומיקאי האמריקאי-יהודי, ארי בלאו בגרסה משעשעת ללהיט של אדל "הלו". בלאו שמצהיר כי אינו זמר אלא קומיקאי שינה את המילים ברוח החג וגרף כ-85 אלף צפיות.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=yeeLkjLUJqQ[/embed]

'וואן דיירקשן חנוכה' - קליפ משעשע לשירים של הלהקה המפורסמת בביצוען של כמה מלהקות האקפלה הטובות בארה"ב החל ב-SIX13 ,A.K.A.PELLA, Y-STUDS וארז כהן שהפיק מוזיקלית את הפרויקט.

[embed]

]

וכמובן שאין חנוכה בלי קליפ של המכביטס - מתכון ללטקס הוא הקליפ החדש של הלהקה שיצא בליווי של אלבום EP בעל 7 רצועות של ביצועים חדשים של הלהקה לשירי החג.

[embed]

]

להקת הווקאל המצליחה six13 אף היא מקפידה בכל חנוכה לשחרר קליפ פארודי והפעם מדובר במחרוזת 'צפה מי' שכרגיל גורפת מאות אלפי צפיות.

[embed]

]

חגיגות החנוכה לא פוסחות על אף מגזר וגם הזמר החסידי, ברי וובר, יצא בקליפ היפ הופ, גרסת כיסוי לשיר לועזי של להקת Fall Out Boy יחד עם מקהלת השירה "זמירות".

[embed]

]

למי שחיפש קצת קלאסיקה פטריוטית להפליא יוכל להינות מהקליפ של 'ילדי ירושלים' - 'מי ימלל' באנגלית ובעברית.

[embed]

]

להקת הווקאל מארה"ב 'שיר סול' בקליפ חנוכה 'הרם את עצמך למעלה' בלחנו ומילותיו של מיכאל הרפז ובעיבודו של מנהיג הלהקה דוד רוס.

[embed]

]