חנוך דאום יתחיל להגיש רצועת בוקר קבועה ברדיו גלי ישראל

לאחר כניסתו של שרון גל לפוליטיקה, ייכנס לנעליו העיתונאי חנוך דאום שיגיש מדי בוקר רצועת בוקר קבועה. "יהיה נחמד, לדעתי, אם רק אתעורר"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 26/01/15 19:10 ו בשבט התשעה

חנוך דאום יתחיל להגיש רצועת בוקר קבועה ברדיו גלי ישראל
יחצ. מתוך "המתנחל", צילום: יחצ. מתוך "המתנחל"

ביום ראשון הקרוב יחל העיתונאי חנוך דאום להגיש רצועת בוקר קבועה ברדיו גלי ישראל. דאום ייכנס לנעליו של השדרן שרון גל אשר שידר את תכנית הבוקר, ועזב בעקבות הצטרפותו לפוליטיקה. דאום יגיש רצועת בוקר, אשר תיגע באקטואליה מזווית ראייתו הייחודית ותביא את הסיפורים החמים ביותר של כל יום.

לאחר ההודעה סיפר דאום כי בעבר כבר התחיל בקריירה רדיופונית אך זו נקטעה במהירות רבה: "את הקריירה שלי ברדיו התחלתי לפני 18 שנה בערוץ 7, בתכנית שבועית. התכנית החזיקה חודש עד שלא התעוררתי בבוקר לשידור והיא ירדה מהאוויר. עכשיו אני בן 39 ונשוי לאישה שלא תיתן לי להמשיך לישון, כך שניפגש בכל בוקר בשבע, לתכנית אקטואליה אישית שסדר היום שלה יזכיר קצת את הפיד בפייסבוק: פוליטיקה לצד מה ששודר אתמול בטלוויזיה, המאבק בהתחמשות האיראנית והסכנה שמאיימת על כולנו בעקבות הקבוצות בווטסאפ, שלא מפסיקות לטרטר. יהיה נחמד, לדעתי. אם רק אתעורר".

מעבר לרדיו גלי ישראל, את התובנות של דאום ניתן יהיה לשמוע ברדיו תל אביב ורדיו דרום אשר גם כן ישדרו את התכנית.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן