הקליפ הכי מרגש שראיתם השנה: אמני המוזיקה היהודית מתאחדים

מיטב אמני המוזיקה היהודית בעולם התאחדו לשיר את שירו של איצי הורביץ, חולה ניוון שרירים המרותק למיטתו ויכול לתקשר באמצעות המחשב בלבד

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 02/04/16 21:31 כג באדר ב'

הקליפ הכי מרגש שראיתם השנה: אמני המוזיקה היהודית מתאחדים
צילום מסך, צילום: צילום מסך

לפני כשנה הרשת הייתה עמוסה באנשים ששופכים על עצמם דליי מי קרח כחלק מקמפיין רשת להעלאת המודעות למחלת ניוון השרירים ALS. מתברר כי הגרסה של המוזיקה היהודית מרגשת הרבה הרבה יותר.

עשרות אמנים מהשורה הראשונה של המוזיקה היהודית והחסידית לצדם של חיילי גבעתי ופיקוד העורף התגייסו לפרויקט מרגש באמת - להגשים את חלומו של הרב איצי הורביץ שליח חב"ד בקליפורניה שחולה ב-ALS ולבצע את השיר שהלחין וכתב לפני מחלתו.

הביצוע המרגש נפתח בשירתו של הכוכב היהודי הדתי הגדול והמצליח בעולם - אלכס קלייר (כן, אם לא הכרתם עדיין רוצו ליוטיוב!) ומיד לאחריו מצטרף שירתו של הורביץ כפי שהוקלטה בפלאפון שלו בשנת 2008 בטרם אובחן במחלה הקשה ששיתקה את גופו לגמרי, אך לא את מוחו ונפשו.

הורביץ משתמש בטכנולוגיה מיוחדת שמאפשרת לו לפרסם טור שבועי בבלוג שלו ורבים עוקבים אחריו. למרות מצבו הפיזי הקשה 95% נכות, ניתן לראות בקליפ שמצורף את עיניו הזורחות אל מול האורחים והביצועים המוזיקליים.

לשיר בהפקתו של חיים מרכוס הצטרפו גם אברהם פריד, מרדכי בן דוד, יהורם גאון, גד אלבז, המכביטס, היום השמיני, יוסי גרין, בני פרידמן ועוד רבים וטובים אותם ניתן לראות בקליפ היפיפה והמרגש שעובד על ידי אלי לישנסקי.

השיר 'האר עלינו אור קטן' הפך ללהיט וזכה תוך יומיים לעשרות אלפי צפיות ולמאות תגובות נרגשות.

[embed]

]