החדש של רזאל - "בין הצלילים"

לאחר שהתמכרנו לשיריו בכל תחנות הרדיו, היום סוף סוף יוצא "בין הצלילים" הדיסק החדש של יונתן רזאל לחנויות

חדשות כיפה נטעאל בנדל 04/12/12 17:53 כ בכסלו התשעג

החדש של רזאל - "בין הצלילים"
יחצ, צילום: יחצ

חמש שנים לאחר שהוציא את אלבום הבכורה שלו, "סך - הכל" אשר הגיע למעמד אלבום זהב , מכר למעלה מ30,000 עותקים והשאיר טעם של עוד, חוזר הזמר והיוצר המוערך יונתן רזאל עם אלבום חדש-"בין הצלילים" שיצא היום לחנויות המוסיקה והספרים.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/124201250355.mp3[/embed]

שיריו של רזאל שברו את מחסומי המגזר הדתי ושבו גם את אוזן מאזיני תחנות הרדיו בכל הארץ. אין מי שפותח היום רדיו ולא נפגש למשל עם השיר "קטונתי" של רזאל אותי פגשנו גם בפרשת השבוע האחרונה. האלבום החדש כולל 10 שירים פרי עטו של רזאל כולל מילים מן המקורות כמובן בלחניים מסורתיים ומקוריים. את המפיק המוסיקאלי המוכשר, אביתר בנאי, ניתן למצוא בסאב טקסט של האלבום אולם סאב טקסט משמעותי וחשוב.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/124201243007.mp3[/embed]

כבר מילדותו למד רזאל מוסיקה קלאסית והתמחה הפסנתר ובצ'לו כמו גם הלחנה וניצוח. התגייס לצה"ל כמוזיקאי מצטיין ובשחרורו עבד כמנצח בתזמורת הקאמרית הישראלית ובסימפונט רעננה. אתאלבום הבכורה שלו "סך הכל" הוציא רזאל בשנת 2007 גם הוא בהפקתו המוסיקאלית של אביתר בנאי והגיע למעמד של אלבום זהב. אי אפשר שלא להכיר את השיר שהפך להמנון, "והיא שעמדה", אותו הלחין רזאל וביצע בדואט יחד עם הזמר החסידי יעקב שוואקי. סדר יומו של רזאל מתחלק בין לימודתורה ויצירה מוסקאלית והוא לא שוכח כמובן את אשתו וארבעת ילדיו. אה, ובשנת 2011 זכה בפרס היצירה מטעם אקו"ם.

(צילום: יחצ)