האזינו: יש לכם מניין?

אלבום בכורה לפרויקט "המניין" המכיל 20 שירים של הרבי המרקד בביצועם של מניין נגנים מהשורה הראשונה. האזינו להשמעת בכורה של ישי ריבו מהפרויקט

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 02/03/15 14:04 יא באדר התשעה

פרויקט מוזיקלי חדש ומסקרן - 'המניין', כשמו כן הוא, עשרה נגנים מהשורה הראשונה שחברו יחד לנגינה משותפת בכלים מגוונים שיוצרים שילוב מוזיקלי שלא שומעים רבים כמותו.

אלבום הביכורים של "המניין" יוצא לאור בימים אלה והוא מוקדש כולו לשיריו של הרבי המרקד, שלמה קרליבך שהשנה מלאו 20 שנה לפטירתו. חברי 'המניין' שנושא המספרים כנראה מדבר אליהם בחרו לבצע 20 משיריו של קרליבך בהתאם למספר השנים מפטירתו.

כמה מהחברים בהרכב הם זמרים מקצועיים, דוגמת, רוקי זיגלר שהיה בעברו זמר הליווי של מתיסיהו והוציא כבר כמה אלבומי סולו, אך חברי המניין לא הסתפקו בכך והם מארחים את הזמר המצליח, ישי ריבו, הזמר ובעל התפילה יצחק מאיר, אייל כהן כוכב The Voice (או, אם תרצו, בשמו השני - ״הדוס שהצליח לרגש אפילו את אביב גפן״), והזמר החסידי אבי מילר.

מפיקי הפרויקט משה שלו ויהודה לבבי מספרים כי "מגוון הסגנונות המוזיקליים - כמו גם מגוון הכלים והמגוון האנושי של חבריי המניין - מביעים את הרעיון הבסיסי שלנו: אחדות ועוצמה שמגיעים דווקא מתוך חיבורים של קצוות. החיבור של כולם יחד - הוא שיוצר את ההרמוניה והצליל הייחודי, ומשם יכולה המוזיקה לעלות מעלה ולפתוח את שערי הלב".

האזינו ל'ושים חלקנו' בביצועו של ישי ריבו:

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/32201538831.mp3[/embed]

(צילום: יח"צ)