האזינו: יה שמע אביונך

הזמר יצחק מאיר גייס בהד-סטארט עשרות אלפי שקלים להפקת אלבומו החדש ´שרים בתפילה´. את רוב העבודה להפקה עשה במהלך צו 8 במבצע צוק איתן. האזינו לדואטים עם אודי דוידי וישי ריבו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 04/09/14 11:01 ט באלול התשעד

האזינו: יה שמע אביונך
דוברות, צילום: דוברות

הזמר יצחק מאיר לא האמין שזה קורה לו. תוך כדי הניסיונות לגיוס כספים מהציבור, באמצעות הדסטארט לאלבומו החדש 'שרים בתפילה' הוא גוייס לצו 8 במסגרת מבצע צוק איתן. “זהו אלבום לימים הנוראים, שגם הוקלט בימים נוראים, אך גם מעצימים". את עבודת ההפקה והעריכה ביצע בשלט רחוק מעמדת שמירה צה"לית בשומרון. “בעצם, יש קשר הדוק בין התקופה לבין האלבום: התפילות והניגונים מלאי הרגש מלווים אותנו מאז החלה התקופה הזו, ונדמה שכולנו מגיעים לחודשי אלול ותשרי בלב פתוח, אחרי שבועות של שירה ותפילה, ומבקשים מלפני הקב"ה לקראת השנה החדשה: תהא השנה הזאת שנת רחמים ועת רצון מלפניך".

השמעת בכורה: השיר יה שמע אביונך

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/94201411524.mp3[/embed]

לפני מספר ימים סיים מאיר את גיוס הכספים בהצלחה, כשהמד חוצה בהרבה את רף 42 אלף השקלים שביקש והמספר כרגע עומד על -52 אלף שקלים. בתקופה הקרובה יוציא מאיר את האלבום, אותו הקליט יחד עם זמרים מוכרים כגון אודי דוידי, ישי ריבו ואחרים.

דואט עם ישי ריבו: ירצה

[embed]

]

"לימים הנוראים יש שם דרמטי שאומר עליהם הכל, בטח יותר משמם האחר: 'ימי הרחמים והסליחות. התפילות וניגוניי הימים הנוראים הזכורים לנו מהישיבה ומבית אבא, קצת רחוקים מאתנו ביומיום התובעני שלנו. אבל לנגינה יש כח 'להעיף אותך' לגבהים. אין משהו שיכול להוביל אותנו לתשובה כמו הנגינה", מספר מאיר.

דואט עם אודי דוידי: אוחילה לאל

[embed]

]

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן