איזה אלבום תקנו מתנה לחג?

מבקר המוזיקה נתנאל לייפר, ממליץ לכם על אלבומי מוזיקה כמתנה לחג עבור מי שאתם חפצים ביקרו ועבורכם

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 31/03/15 12:34 יא בניסן התשעה

איזה אלבום תקנו מתנה לחג?
shutterstock, צילום: shutterstock

חגים הם זמן נהדר למוזיקה, וזמן נהדר גם למתנות. השילוב בין שניהם יחד הוא מוצלח ויעיל ויוצר מתנה מהנה וגם לא יקרה במיוחד. ימי ספירת העומר שמגיעים לאחר חג הפסח בהם יש שאינם מאזינים למוזיקה מאלצים אתכם לבחור היטב את אלבומי המתנה שלכם כדי שלא תותירו בטעות טעם מוזיקלי רע בפה.

לשם כך קבלו כמה המלצות מוזיקליות של אלבומים חדשים יותר וחדשים פחות שיכולים להיות מתנה נהדרת לאחרים וגם לעצמכם.

'אור חדש' - מתי שריקי

אלבום הבכורה של מתי שריקי מפתיע במיוחד הן בלחנים הנעימים והן בשירתו הנהדרת של שריקי. שיריו של שריקי מושמעים רבות בכלי התקשורת ומדובר באחד האלבומים בעלי הפוטנציאל הכי גבוה להפוך ללהיט ענק. על העיבודים המוזיקליים אחראי המעבד המוכשר אבי טל שעובד בדרך כלל עם כוכבי המגזר, אהרן רזאל ואודי דוידי והאלבום החדש בהחלט נמצא בליגה הזו.

[embed]

]

'שירת רבים 3' - הפרויקט של דוד ד'אור ותומר הדדי

אלבום התהילים החדש של זמר הקונטרה טנור, דוד ד'אור מכיל קולות שמימיים של ד'אור ועוד תשעה זמרים מדהימים. הלחנים הזורמים והמרתקים בליווי ההפקה המוזיקלית המרשימה במיוחד של הדדי ושמוליק דניאל מרכיבים יחד חוויה מוזיקלית מהמדרגה הראשונה.

[embed]

]

פרויקט 'שרים שיר השירים'

כל פרקי שיר השירים מושרים על ידי מיטב האמנים במוזיקה היהודית והישראלית כשכל אחד מהם שר ומבצע פרק אחר. בפרויקט משתתפים, שולי רנד, דוד ד'אור, ארז לב ארי, גד אלבז, עמיר בניון, אילן דמתי ועוד. מדובר בפרויקט מרתק מוזיקלית שסך השלם שלו עולה על סך חלקיו המצוינים גם כך.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=videoseries[/embed]

טובל ושוכח - גבריאל חסון

מחפשים מוזיקה מעט יותר מתוחכמת? זהו האלבום בעבורכם. גבריאל חסון הוא אחד מזמרי הרוק המובילים במוזיקה היהודית מקורית. אלבום הרוק הקודם שלו 'צו השעה' מוערך מאד בקרב קהילת הרוק בישראל. האלבום החדש שיצא ממש בימים אלו הוקלט עם מיטב המוזיקאים ומשלב בין רוק לרוק מתקדם עם נגיעות ג'אז ועיבודים קלאסיים.

[embed]

]

'צמאה' - אמנים שרים את שירי הרבי מליובביטש

במומלצים שלי יש אלבום אוסף חדש ומשובח במיוחד בהפקתו של המעבד המוכשר נאור כרמי. באוסף מבצעים מיטב האמנים את שיריו של האדמו"ר האחרון בעיבודים חדשניים ומרתקים. תוכלו לשמוע את אביתר בנאי, אברהם פריד ושולי רנד בדואט, ארז לב ארי, שי ריבו ועוד.

האלבום שהושק במופע י"ט כסליו בבנייני האומה לא הגיע לחנויות עד לימים האחרונים ולטעמי הוא אחד האלבומים המוצלחים של התקופה האחרונה.

[embed]

]