ריקה רזאל מגיבה לכיסוי העיניים של אחיה יונתן בהופעה עם נשים

אחותם הצעירה של הזמרים יונתן ואהרון רזאל, הזמרת ריקה רזאל, מגיבה היום להופעתו של יונתן עם כיסוי עיניים כדי להימנע מלראות את הנשים שרקדו בקהל: "הוא בחר בדרך מצחיקה וקוריוזית, שהמטרה שלה היתה לכבד אותן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/17 10:50 יז בכסלו התשעח

ריקה רזאל מגיבה לכיסוי העיניים של אחיה יונתן בהופעה עם נשים
יונתן רזאל, צילום: אוהד רומנו

דתייה, אם לשמונה ויוצרת מוזיקה
ריקה רזאל היא אחותם הצעירה של הזמרים יונתן ואהרון רזאל (ויש לה מה להגיד על אחיה שהופיע עם כיסוי עיניים שלשום) • בגיל 42, אחרי הרבה מאוד התלבטויות וחששות, היא מוציאה אלבום בכורה

בראיון לעיתון ישראל היום, נשאלה הזמרת ריקה רזאל (42), אחותם של הזמרים יונתן ואהרון רזאל על כיסוי העיניים שאיתו הופיע אחיה יונתן כדי שלא יצפה בנשים רוקדות בהופעה שלו. רזאל ציינה שהתקשורת אולי לא רואה זאת באפן חיובי, אבל יונתן פעל מתוך כבוד לנשים והעדיף לנהוג כך מאשר שירקדו מאחורי מחיצה:

"ברור שהתקשורת מסתכלת על זה בעין לא חיובית, כאילו שמישהו בא לעשות משהו נגד, אבל כמו שאני מכירה את יונתן ואת צורת החיים שלו - הוא לא ניסה לפגוע בכבודן של נשים, להפך, הוא רצה לכבד אותן. רוב הנשים שהגיעו להופעה שלו שלשום הן חרדיות ומקפידות לא לרקוד ליד גברים. היתה לו אפשרות לא להופיע בכלל או לשים אותן מאחורי מחיצה. הוא בחר בדרך טיפה מצחיקה וקוריוזית, שהמטרה שלה היתה לכבד אותן ולא למנוע מהן לעשות מה שהן רוצות".