נחשף: לוגו האירוויזיון הרשמי

תאגיד השידור הציבורי 'כאן' חשף את הלוגו שילווה את תחרות השירים בחודשים הקרובים עד לשלב הגמר שייערך בחודש מאי בתל אביב

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/19 12:34 ב בשבט התשעט

נחשף: לוגו האירוויזיון הרשמי
הלוגו הרשמי של תחרות השירים הבילאומית, צילום: יחצ כאן

לוגו אירוויזיון 2019 הרשמי נחשף היום (שלישי) על ידי תאגיד השידור הציבורי 'כאן'. חשיפת הלוגו נעשתה במקביל בישראל ובאירופה.

שלב הגמר של תחרות האירוויזיון יתקיים ב-18 לחודש מאי בתל אביב. מכירת הכרטיסים תחל בסוף ינואר באמצעות משרד הכרטיסים לאן שזכה במכרז.

לסיסמת תחרות האירוויזיון 2019, "Dare to Dream", שנחשפה באוקטובר, מצטרף הלוגו הרשמי, שנחשף הבוקר בישראל ובאירופה, המרכיבים ביחד עם לוגו הלב הגנרי המסורתי את מיתוג התחרות השנה. הסמל הקינטי המוזהב נוצר מאיחוד של שלושה משולשים, המשתקפים אחד על השני והזוהרים יחד כגוף אחד, במטרה להבליט את העוצמה שבאיחוד ובהרמוניה, החיוניים יחד כדי להגשים את החלומות שלנו. החיבור יוצר צורה המדמה כוכב, המתכתב עם סמלים ישראליים אחרים.

הרעיון וההשראה לסלוגן מתבססים על רעיונות של גיוון, אחדות והכללה, שהם בין ערכי הליבה של התחרות לאורך שנותיה. ההשראה לאלמנט הגרפי היא "להסתכל אל השמיים, אל הכוכבים" -  ביטוי של האומץ לחלום, המגלם בתוכו את כל מה שהאירוויזיון מייצג.

נטע ברזילי בהופעה בכיכר רבין

נטע ברזילי בהופעה בכיכר רביןצילום: תומר ניוברג - פלאש 90

המשולש הוא אחד הסמלים העתיקים והעוצמתיים בעולם. הוא מסמל קשר והוא יסוד חשוב באומנויות, במוסיקה, בחקר היקום ובטבע. כאשר שלושת המשולשים המרכיבים את הלוגו משתלבים, הם הופכים לישות מאוחדת וחדשה, כמו באירוויזיון, כשכל המדינות המשתתפות מתאחדות באירוע אחד, זוהרות יחד ומקרינות אושר וכוח לעולם.

תהליך המיתוג של האירוויזיון הוא שיתוף פעולה בין שתי סוכנויות מיתוג ישראליות מובילות:  Awesome Tel Aviv ו-ST/AF. Awesome Tel Aviv היא סוכנות מיתוג ואינטראקטיב עם מגוון רחב של לקוחות מקומיים ובינלאומיים, המציעה שירותי חוויית מיתוג כוללניים, לאונליין (דיגיטל) ולאופליין (דפוס). הסוכנות יצרה מותגים מהשורה הראשונה בתחומי הטכנולוגיה, הפיננסים, האופנה, המזון, הבידור והתחבורה. ST/AF הוא סטודיו מיתוג וסוכנות קריאייטיב בבעלותו של אדם פיינברג, המתמחה במיתוג ערוצים, ועיצוב בתחומי הבידור, התרבות, והגרפיקה לשידור. לסטודיו ניסיון רחב בכל ההיבטים של אפקטים חזותיים ומושן גרפיקס (גרפיקה בתנועה).

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן