הפקה מוזיקלית של גיא ויהל - ליוצר הדתי נועם מיכאל

לאחר אלבום הבכורה שהוציא לפני שנתיים, משחרר נועם מיכאל את "זמן תכלת". "זהו שיר שמתאר באופן אמיתי את חבריי הנשואים ואותי, כאשר אנו נפגשים, ורק אני לא צריך להשאיר אף אחד בבית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/19 14:45 ה בניסן התשעט

הפקה מוזיקלית של גיא ויהל - ליוצר הדתי נועם מיכאל
נועם מיכאל, צילום: דיאבלו

מאז אלבום הבכורה לפני שנתיים, לא הוציא נועם חומרים חדשים. "זמן תכלת" הוא בעצם השיר הראשון שלו, שבו הוא שותף גם לכתיבה ולהלחנה (עם יהושע לימוני) וגם בהפקה המוסיקלית של גיא ויהל המוכשרים. "הרבה אומץ והרבה גלגולים נדרשו כדי שארגיש בשל להוציא את השיר המיוחד הזה".

 

"פעם בחודש אנחנו נפגשים בחוף פלמחים לערב נחמד. החברים משאירים את הנשים והילדים בבית ורק אני לא צריך להשאיר אף אחד מאחור", מספר מיכאל."נושאי השיחות שלנו השתנו לאורך השנים, ועכשיו יש הרבה שיחות על משפחה, ילדים, גנים, דבר שבחיי האישיים עדיין לא קיים.

אני מודה שיש בי את הקונפליקט אם להמשיך להגיע למפגשים האלה כי נושאי השיחה האלה פחות מדברים אלי, אבל מהצד השני מדובר בחבורה שגדלתי איתה ולתוכה. תמיד יש את ההשוואה בינינו ולפעמים אני רואה את חצי הכוס הריקה שלי וכמה הדשא שלהם ירוק יותר. 'זמן תכלת' מדבר על השאיפה שעוד מעט האור יעלה ודברים יראו אחרת. האופטימיות בע"ה תנצח בסוף".