מדריך: איך לעקוף את כיבוי הוי הכחול בווטסאפ

מכירים את זה שחבר או לקוח מבטל את הוי הכחול בווטסאפ? גם אתם מתוסכלים שאין דרך לדעת האם הוא או היא קראו את ההודעה? ובכן - יש פתרון, אפילו שניים

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/19 16:50 ג בשבט התשעט

מדריך: איך לעקוף את כיבוי הוי הכחול בווטסאפ
מחפשים את הוי הכחול? יש פתרון!, צילום: shutterstock

'מצטער, ראיתי את ההודעה שלך רק עכשיו...', 'סליחה, הסלולרי לא היה עליי'. מכירים את התירוצים האלו? חיינו השתנו מאז שאפליקציית המסרים המידיים 'ווטסאפ', הוסיפה את האופציה של הוי הכחול המפורסם, המאפשר לנו לדעת האם מי ששלחנו לו את ההודעה גם קרא אותה.

אך אליה וקוץ בה - ווטסאפ מאפשרת למעוניינים להסיר את הוי הכחול, כך שלא יהיה ניתן לדעת האם קראנו את ההודעה. אמנם, מי שמסיר את הוי הכחול מוותר על האופציה לצפות בוי הכחול אצל אחרים, אך בכל זאת יש מי שמוותר על התענוג, ובכך מונע מאיתנו את המידע הכל כך חשוב - האם הוא קרא את ההודעה או לא.

ובכן - יש פתרון! שימו לב לזה: במידה ואתם מעוניינים לדעת האם החבר (או הלקוח, או הספרית, או הבן שבצבא ולא עונה לכם כבר שעתיים) קרא את ההודעה, פשוט שילחו לו הודעה מוקלטת. לא צריך להקליט הודעה שלמה, מספיק להקליט שניה אחת של שקט אחרי ההודעה או ההודעות - וזה מספיק.

ברגע שהצד השני שומע את ההודעה הקולית בווטסאפ - יופיע הוי הכחול, בין אם הוא ביטל את האופציה ובין אם לא.

אז יש וי כחול

אז יש וי כחולצילום: ללא

דרך נוספת היא לצרף את בן או בת השיח שלכם לקבוצת ווטסאפ. במקרה כזה תוכלו לשלוח הודעה בקבוצה, ולבדוק האם הוא צפה בה. האישור יופיע גם אם הוא או היא ביטלו את אופציית הוי הכחול.