לראשונה: ערב סליחות עם יצחק מאיר במתחם התחנה הישנה בירושלים

ערב סליחות בהובלת הזמר יצחק מאיר יתקיים במתחם התחנה הישנה בירושלים. משה ליאון: "אמירת הסליחות במתחם התחנה מעבירה מסר: אנחנו כאן כדי לחיות יחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/08/18 18:23 יז באלול התשעח

לראשונה: ערב סליחות עם יצחק מאיר במתחם התחנה הישנה בירושלים
צילום: דברי שיר

במוצאי שבת  הקרוב (1.9) יתקיימו סליחות במתחם התחנה בהובלת הזמר יצחק מאיר, אחיו של העיתונאי ידידיה מאיר.

במוצאי שבת הקרוב מתחילים האשכנזים באמירת הסליחות המסורתית ובכך מצטרפים לבני עדות המזרח שהחלו באמירת הסליחות לפני כשלושה שבועות בראש חודש אלול.


משה ליאון ממקימי מתחם התחנה בירך על היוזמה: "אמירת הסליחות במתחם התחנה מעבירה מסר ברור של תושבי ירושלים, דתיים וחילונים כאחד: אנחנו כאן כדי לחיות ביחד. חיים של תרבות וחיים של מסורת יהודית. מתחם התחנה ימשיך להיות אבן שואבת לתרבות ירושלמית אותנטית על כל גווניה. אני מזמין את כל תושבי ירושלים להגיע ולהשתתף בתפילה מרגשת ומאחדת בעיצומו של חודש הרחמים והסליחות." 


בשנים שעברו התקיימו הסליחות בהובלתו של יצחק מאיר בבית הכנסת 'ישורון' כאשר המתפללים הרבים מילאו את החלל עד אפס מקום. המעבר למתחם התחנה יפתח את הסליחות לקהלים נוספים ויאפשר לתושבים רבים יותר להשתתף באמירת הסליחות: "אני מודה למשה ליאון על התגייסותו לטובת האירוע" אומר יצחק מאיר ומספר: "בשנה שעברה עמד משה ליאון על הבימה בסיום הסליחות ואמר לי 'זה טוב אבל זה לא מצוין' והוא אכן קיים את הבטחתו ודאג לכולנו השנה למקום מצוין בו התפילה תיערך ברוב עם."