להקת שלווה תופיע בטקס הדלקת המשואות

הלהקה שהחליטה לא לקחת חלק בהתמודדות על כרטיס הגמר של האירוויזיון בגלל חילול השבת תופיע בטקס המסורתי. יחד איתה יופיעו גם שלומי שבת, שירי מימון ודיוויד ברוזה

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/19 22:14 טו בניסן התשעט

להקת שלווה תופיע בטקס הדלקת המשואות
חברי להקת שלווה, צילום: צילום מסך קשת 12

להקת שלווה שהתחרתה בתכנית הטלוויזיה "הכוכב הבא" ופרשה בגלל האפשרות שיצטרכו לחלל שבת באירוויזיון, תופיע בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות ה-71 של מדינת ישראל. 

כפי שפורסם הערב (שבת) בכאן 11 בטקס הדלקת המשואות תופיע להקת שלווה וכן יופיעו שלומי שבת, שירי מימון ודיוויד ברוזה. ינחו את הטקס: לינור אברג'יל ואביב אלוש. להקת שלווה תופיע בשיר  'ציפור מדבר' של אתניקס יחד עם הזמר בנייה ברבי; 

כזכור, הלהקה שהתפרסמה בתכנית הריאלטי של קשת 12 החליטה לא להתמודד על הזכות לייצג את ישראל באירוויזיון שייערך בארץ בעוד כחודש. הלהקה הייתה פופולרית מאוד בתכנית, אך בגלל שחלק מחברי הלהקה שומרים שבת, ובגלל העובדה שחלק מהחזרות לקראת האירוויזיון ייערכו בשבת, החליטה הלהקה לפני כחודשיים לוותר על ההתמודדות, ועל הזכות לייצג את ישראל. כאמור, הלהקה תופיע ביום העצמאות הקרוב, ה-71 של מדינת ישראל בטקס המשואות.

זמרים נוספים שיופיעו בטקס: שלומי שבת ישיר את 'אל נבקש' ששר במקור זוהר ארגוב. שירי מימון  תשיר את 'אני מאמין' של המשורר שאול טשרניחובסקי ('שחקי שחקי'). גם דיוויד ברוזה במופיעים.