לא רואים הצגות בגלל שאין בייביסיטר? הכירו את המיזם שעשוי לעזור לכם

בתיאטרון "אספקלריא" השיקו את "שישי אישי", במהלכו יעלו הצגות בימי שישי בבוקר, בזמן שהילדים נמצאים במסגרות. מנהלת השיווק: "אנו מתאימים את לוח ההצגות גם עבור אלו שיום שישי מתאים להם יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/10/18 17:14 כה בתשרי התשעט

לא רואים הצגות בגלל שאין בייביסיטר? הכירו את המיזם שעשוי לעזור לכם
מתוך ההצגה שברי לוחות, צילום: יוסי צבקר

 עם פתיחת עונת החורף, השיקו הערב (ה') בתיאטרון "אספקלריא" מיזם חדש בשם "שישי אישי", במסגרתו יעלו בימי שישי הצגות ולאחריהן יתקיים שיח עם השחקנים הכולל כיבוד קל.

בתיאטרון ציינו כי מאחר וזוגות רבים, בהם לא מעט צעירים רוצים לצפות בהצגות, אך במשך השבוע הדבר לא מתאפשר, הפתרון היצירתי עליו חשבו הוא לתת אפשרות של בילוי והתאווררות של כמה שעות שקטות דווקא ביום שישי, כשהילדים נמצאים במסגרות השונות.

במסגרת המיזם, ועל מנת להקל על הצופים בעלויות, הוחלט לבנות עבורם מנוי המיועד ל-5 הצגות. המנוי החדש יצטרף לשאר המנויים כדוגמת זהב, כסף, נחושת וחופשי המעניקים מגוון רחב של אפשרויות לצפייה בהצגות.

מנהלת השיווק של תיאטרון "אספקלריא", שרה הרצוג, אמרה כי "במסגרת חשיבה מעמיקה עלה הצורך לפתוח יום נוסף של הצגות לטובת אלו המתקשים להגיע במהלך השבוע. לקראת המעבר לשעון חורף אנו מתאימים את לוח ההצגות גם עבור אלו שיום שישי מתאים להם יותר. כי אין אישי כשישי ואין כמו שישי אישי".