"עוד ניפגש" - צפו בפרק הבכורה

סדרה חדשה מביאה תיעוד של חמישה אנשים, אשר בינם לבין בן משפחה קרוב נוצר נתק בעקבות חזרה בתשובה, כאשר הם מנסים לגשר על הפערים ולהכיר מחדש באמצעות מעבר לשכונת "מאה שערים". צפו בפרק הראשון

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/20 08:04 ב בסיון התשפ

"עוד ניפגש" - צפו בפרק הבכורה
עוד ניפגש, צילום: כאן

"עוד ניפגש" היא סדרת דוקו-ריאליטי חדשה, הנכנסת לתוך הקרביים של מערכת היחסים המורכבת בין האוכלוסייה החילונית לאוכלוסייה הדתית בישראל. במרכז הסדרה עומדים חמישה אנשים לא דתיים, אשר בינם לבין בן משפחה קרוב נוצר נתק בעקבות חזרתו בתשובה. הם יוצאים למסע נפשי לתוך העולם החרדי, כדי לנסות ולהציל את הקשר ביניהם. הם מרגישים פגועים וכועסים על היהדות והחזרה בתשובה בעקבות התהליך שעבר בן משפחתם, אבל מוכנים לעשות הכול כדי לתקן את הקשר עם מי שקרוב לליבם. 

חמשת הגיבורים בסדרה מתחילים את המסע במעבר מגורים למשך תשעה ימים, לדירה בלב האזור הכי חרדי של ירושלים - "מאה שערים". שם כל אחד פוגש חוזר בתשובה חרדי שהופך להיות ה"שליח" שלו לתהליך הפיוס עם הקרוב. השליח מנסה לתווך לגיבורים את העולם החרדי באופן שמפוגג עבורם את סימני השאלה לגביו.

ב- 36 השעות הראשונות, הם לא רשאים לדבר עם אף אחד מהאנשים שהם פוגשים. הם מלווים את השליח שלהם, בלי יכולת להגיב או להביע דעה על מה שהם רואים. אחרי 36 שעות הם יכולים להתחיל לדבר ומשתפים את השליח בסיפורם. מנקודה זו מתחיל מסע שמטרתו למצוא את הדרך אחד אל השני. אחרי שבעה ימים יוצא השליח החרדי לפגוש את בן המשפחה המנותק. בסופו של המסע צריכים השניים להחליט האם הם מעוניינים להשיב את הקשר שאבד. צפו בפרק הראשון.

 

 

 

"עוד ניפגש", ימי ראשון בשעה 21:15, "כאן 11".