נס בתא מספר 7: הסרט שכולם מדברים עליו

להיט חדש מבית נטפליקס הוא הדבר החם ביותר בקרב הצופים "נס בתא מספר 7". הסרט מדורג במקום הראשון במצעד הצפיות של ענקית הסטרימינג, הכינו ממחטות

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/20 00:00 כב בניסן התשפ

נס בתא מספר 7: הסרט שכולם מדברים עליו
נטפליקס, צילום: shutterstock

אנחנו נמצאים בשתי תקופות המתרחשות בו זמנית. האחת תקופת הקורונה, בה מרבית אזרחי העולם נמצאים ספונים בבתיהם והאפשרות הפופולרית שניתן לעשות כדי להעביר את הזמן, זה צפייה בתכנים רבים ברשתות הסטרימיניג. התקופה השנייה היא עלייתה של טורקיה כמייצרת להיטים טלוויזיונים בכל רחבי העולם. בימים בהם "הכלה מאיסטנבול" היא שם דבר, אך טבעי שנטפליקס תעבוד בשיתוף עם המדינה ליצירת סרט משותף.

גם אם אינכם חובבי טלוויזיה טורקית, אי אפשר להתעלם שבראש רשימת תכני הצפייה של נטפליקס בישראל נמצא הסרט "נס בתא מספר 7". כדי להבין הוא יותר פופולרי בעיני הישראלים מ"בית הנייר". "המורדת" או ""טייגר קינג". לחוששים, אין מדובר כאן בעוד טלנובלה אלא בסרט איכותי ומרגש עד דמעות. מבלי ליצור ספויילרים  "נס בתא מס' 7" מדבר על מערכת יחסים בין אב שמואשם ברצח, לבין בתו שהופרדה ממנו.

חשוב לציין כי אין כאן יצירה מקורית אלא עיבוד מחודש לסרט קוריאני שיצא לפני 7 שנים, ומדובר בחידוש רביעי לסרט מאז שהוא יצא. אך אל תתבלבלו החידוש הזה עוד ימיס את לבכם, והוא שונה מגרסתו המקורית. הסרט מעורר אמפתיה בלתי רגילה לגיבור הסרט ממו, אב בעל לקות שכלית הרוצה לגרום לבתו להיות מאושרת, אך היא זוכה רק ללעג מחבריה על כך שאביה רפה שכל. מכאן מתגלגלת עלילה מטורפת בה הוא מואשם ברצח, והוא יעשה הכל על מנת להוכיח את חפותו ולשקם את יחסיו עם בתו. מומלץ לצפות עם טישו.