לטובת המבודדים: חברות הטלוויזיה והכבלים בהטבות למנויים

הוט, יס, סלקום TV ופרטנר TV יוצאים בשורת הטבות ללקוחותיהם, בעקבות התפשטות הקורונה והשבתת מערכת החינוך. בין השאר: הרחבת התכנים לילדים והוספת סרטים ישראלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/03/20 17:47 כ באדר התשפ

לטובת המבודדים: חברות הטלוויזיה והכבלים בהטבות למנויים
טלוויזיה, צילום: shutterstock

נמצאים בבידוד ומחפשים תעסוקה, או בבית עם הילדים ומטפסים על הקירות? חברות הטלוויזיה מרחיבות את השירותים ומעניקות הטבות למנויים, בצל משבר הקורונה.

על פי דיווח באתר 'אייס', בחברת הלוויין 'יס', פתחו לצפייה עשרה סרטים חדשים, ביניהם זוכה האוסקר האחרון "פרזיטים". זאת בהמשך לפתיחה בחינם אמש של כל ערוצי הילדים והתכנים לילדים, הנמצאים בחופשה כפויה.

עוד נאמר בדיווח כי הוט ויס יוצאות בשיתוף פעולה נדיר, יחד עם חברת התוכן ELLACOMM, ומביאות שירות VOD חדש לחובבי אופרה, ובו הפקות האופרה הגדולות בעולם.

חברת HOT מרחיבה את תכני הילדים, ומוסיפה אלפי שעות תוכן בחינם. בחברה הודיעו היום על הקדמת עליית סדרות ילדים, וכן על השקת ערוץ 'סינמה TV' לילדים. ותכנים נוספים עם הטאלנטים של הרשת.

בסלקום TV עלו עם הסלוגן "שוהים בבית ומבודדים - אבל לא בודדים", ובחברה מציעים תכנים חדשים להורים ולילדים, ביניהם קייטנה בשידור חי לילדים, ועוד סרטים וסדרות רבים המיועדים לילדים בגילאים שונים. בסלקום TV מביאים תכני סרטים רבים לא רק לילדים, ומעלים ערוץ חדש 'בידוד+', "שיעביר את הזמן בכיף", כך על פי החברה.

בפרטנר TV יתחילו לשדר, החל מהיום (ב'), את השיעורים המקוונים של משרד החינוך, בעברית ובערבית לתלמידי יסודי. בנוסף, בהמשך צפויים להעביר בפרטנר גם את השיעורים המקוונים לתלמידי חטיבות הביניים והתיכונים.