מבודדים? 8 סדרות לצפיית בינג'

ככל שעובר הזמן יותר ויותר אנשים נמצאים בבידוד ועליהם להעביר את הזמן בבית. אנחנו כאן בשבילכם עם המלצות לסדרות שיעבירו לכם את הזמן בבידוד

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 11/03/20 19:54 טו באדר התשפ

מבודדים?  8 סדרות לצפיית בינג'
צילום: shutterstock

מכת הקורונה הולכת וגדלה מרגע לרגע ואלפים ברחבי הארץ נמצאים בבידוד. על המבודדים להישאר במשך 14 ימים בביתם, ועליהם להעביר את היום מהבידוד המגביל והמשעמם. אחד הפתרונות הוא מאז המצאת הנטפליקס, הוא צפייה בסדרה בבינג'. אנחנו כאן במערכת כיפה מכינים לכם את הרשימה של שמונה סדרות הטלוויזיה שאנו ממליצים לכם לצפות בבינג'.

1. ילדותי

הסדרה שכבר סיימה את שידורי העונה השנייה שלה, הביאה לראשונה למסך הקטן את שחקן הקומדיה האדיר- ג'ים קארי. מי שמתגעגע לשחקן ויכולת המשחק המרגשות שלו מ"המופע של טרומן" ו"שמש נצחית בראש צלול", יזכה לראות כאן את השחקן במיטבו. הסדרה עוסקת בכוכב תכנית ילדים (קארי) תמים וטהור, מגלה את העולם הקודר של אבל ודיכאון עם מות בנו ופרידתו מאשתו. הסדרה מציגה דרך קומית ומרגשת להתמודד עם צער.

2. השנים

אין ספק שזהו עידן הטלוויזיה, אז לתכנית הזו מגיעה השחקנית אמה תומפסון בתפקיד שהוא מעין הגרסה הנשית למנהיגים הימנים הקיצוניים ברחבי העולם. הסדרה בת שישה החלקים עוקבת אחר משפחת ליונס הבריטית ממנצ'סטר, והתמודדותם עם המציאות לאורך 15 שנים. במקביל מוצג גם השינויים שעוברת החברה כולה לאורך הזמן הנ"ל. הסדרה היא סדרה עתידנית, בסגנון מראה שחורה, אך אנושית יותר, לחובבי ז'אנר הדיסטופיה. 

3. תוכנית הבוקר

הסדרה שהחזירה את ג'ניפר אניסטון לטלוויזיה, ומעלה מראה נועז וחשוב על תופעת ה-"מי טו". גם בסדרה זו יש קאסט עשיר של כוכבי קולנוע שהגיעו לטובת סדרת מופת. מיטש קסלר (סטיב קארל המצוין), מפוטר מהתוכנית לאחר 15 שנה עקב הסתבכות בפרשת התנהגות מינית בלתי הולמת, מפיק התוכנית קורי אליסון אומר כי דרושים מגישים חדשים לתוכנית, גם במקום קסלר וגם במקום שותפתו אלכס לוי המיושנת (אניסטון). אל המשימה נבחרת העיתונאית האידאליסטית והאקטיביסטית ברדלי ג'קסון (ריס וית'רספון).

https://www.youtube.com/watch?v=eA7D4_qU9jo

4. השומרים

המאה ה-21 היא המאה של גיבורי העל, אז טבעי שהז'אנר יגיע גם לטלוויזיה. מדובר בפרויקט הכי מדובר של HBO מאז תום ימי "משחקי הכס". הסדרה מבוססת באופן חלקי בלבד על הקומיקס המפורסם של חברת DC. הסדרה מתרחשת במציאות מודרנית חלופית בארצות הברית, בה גיבורי-על ופורעי חוק רעולי פנים הוצאו מחוץ לחוק בשל שיטותיהם האלימות. גיבורי העל השומרים על הסדר נאלצים לרדת למחתרת והשאלה המרחפת היא "מי שומר על השומרים"?

5. למה נשים רוצחות?

כעת אנו פונים לקהל הנשים, והאמת גם לגברים שרוצים להנות מסדרה טובה, עם קורטוב של הומור שחור. הסדרה היא פרי יצירתו של מארק צ'רי מי שהביא לנו את "עקרות בית נואשות", אז יש מה לצפות. עלילת הסדרה עוקבת אחר שלוש נשים משלושה עשורים שונים הקשורות בכך שכולן גרות באותה אחוזה, וחוות בגידה בנישואיהן. כל אחת מהן גרסה גרוטסקית של העשור בו היא חיה, וסביבן קורה רצח של אדם מסוים על ידן. יותר מזה לא נגלה.

6. הכתר

בימים שבהם בית המלוכה של אליזבת סוער עקב הניתוק של הנכד, כדאי להיזכר איך הכל התחיל. מדובר בדרמה עטורת פרסים ששלוש עונות כבר מאחוריה, אז למי שאיכשהו עוד לא שמע עליה, זה הזמן. עלילת העונה הראשונה נפרסת החל משנת 1947 עם נישואיה של המלכה לפיליפ, וממשיכה עם העשורים הבאים בחייה של מלכת אנגליה, הכוללים את הפרשיות הכי מסעירות בבית משפחת המלוכה. הסדרה על המציאות שעולה על כל דמיון.

;

7. על הספקטרום

אי אפשר לעשות רשימה בלי משהו ישראלי, אז ניתן לכם את הסדרה שזכתה בפרס "סדרת הדרמה הטובה ביותר" לשנת 2018. הסדרה נכתבה על ידי דנה אידיסיס שלה אח שנמצא בספקטרום האוטיסטי וכתבה דסרה מרגשת עד דמעות. הסדרה עוסקת בשלושה צעירים על הספקטרום האוטיסטי, אשר חולקים דירה בפאתי רמת גן ונאלצים להתמודד עם חייהם בעולם שבחוץ.

8. הנסיך דרקון

גם לילדים מגיעה סדרה משלהם, אחרי הכל ישנם בתי ספר שנמצאים בשביתה. אז הנה הסדרה הכי מומלצת לילדים מאז ימי "אווטאר" (אם אתם לא מבינים על מה מדובר, זה גם ככה לא קטגוריה בשבילכם). הסדרה עוסקת בתגלית מפתיעה מובילה שני נסיכים בני אנוש ומתנקשת אלפית לצאת למשימה יחידה במינה במטרה להביא שלום לארצותיהם שסועות המלחמה. הסדרה קיימת גם באנגלית וגם בדיבוב לעברית.